Ansøning til CRAFTERS.DK

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
ollibpgmailcom

Ansøning til CRAFTERS.DK

Post by ollibpgmailcom »

Hey Crafters.dk
Mit navn er Oliver og jeg er 18 år. jeg går på HTX på mit 2 år og bor på sjæland.
Jeg er kommet til jeres server da dan lyder interessant og det virker som om i har en mere moden server end de fleste.
Jeg hedder "ollibpgmailcom" på minecraft.

Til dagligt går jeg i skole og spiller nogle forskellige MMO spil. har dog også en stor interesse for biler og motorcykler som også tager meget af min tid i værkstedet :)

Jeg fandt jeres server inde på //http://www.minecraftlisten.dk/vis-serve ... ommunity//

Kender ikke nogle der spiller på denne server.

Har læst reglerne igennem nogle gange og har forstået dem.

Jeg går meget op i at finde matrialerne selv og at bygge stort.

Det eneste jeg ikke helt har forstået er om der er et sted man kan bygge en slags (monument verden) hvor der ikke er chance for man får sit hus revet ned? og er der pladser til at bygge på eller er det lige hvor man nu føler der er plads?

Billederne er meget gamle og på den server jeg var på før har jeg lavet nogle rigtig flotte ting ( ville gerne vise dem men kan ikke komme ind på serveren og verdens kortet er nede...)
!!RIGTIG GOD SERVER DE HAR!!.....med løg på.
Oliver
Attachments
minecraft ( kæmpe rum).png
minecraft ( bord og stole billede).png
Last edited by ollibpgmailcom on 10 Mar 2013, 13:42, edited 1 time in total.
BetinaLerche

Re: Ansøning til CRAFTERS.DK

Post by BetinaLerche »

ollibpgmailcom wrote:Hey Crafters.dk
Mit navn er oliver og jeg har spillet minecraft i nogle år nu. jeg er kommet til jeres server PGA. den server jeg var på sidst (minedk) ikke opfyldte de ting jeg søger på en god minecraft server så som et godt sammenhold og nogle admins der ikke misbruger deres magt.
jeg håber på at jeres server passer til mig og jeg er villig til at gøre mit til at få jeres server til at vokse og blive bedere.

jeg er 18 år og bor på sjæland.
jeg kan sende nogle gamle billeder af mine værker. (dog er de ikke særlig imponerende da de er forholdsvis gamle)

håber i svarre hurtigt og godkender min ansøning

har i spørgsmål kan i bare skrive.

Oliver
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
BetinaLerche

Re: Ansøning til CRAFTERS.DK

Post by BetinaLerche »

Godkendt! Kom ind og få en test i reglerne.
Normal verdenen bliver ikke resat, og der er stadig masser af plads. Kig evt. på world map :)
Post Reply