application:GANJAMORTEN

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
GANJAMORTEN
Posts: 2
Joined: 09 Feb 2011, 16:09

application:GANJAMORTEN

Post by GANJAMORTEN »

Name: Morten H Nielsen

Minecraft Name: GANJAMORTEN

Age: 12

Location: Danmark, København

Interests: Jeg spiller meget online spil og hygger ellers med vennerne, Jeg har også ADHD Så det godt for mig og kunne have nogen online venner som man kan skrive lidt med, jeg danser også Melbourne Shuffle og lytter til meget hardstyle. Jeg er også Disc Jockey og ellers chiller jeg bare på computeren

Minecraft experience: Jeg har bygget meget på (ALPHA) og rimlig meget offline men er dog ny i multiplayer sektionen, mine specialer er nok Huse, Tårne, lille byer. :)

Friends: jeg har ikke nogen venner inde på serven endnu

why do you wanna join the server: Fordi jeg elsker det fællesskab man har i minecraft og især når det med danskere :)

Have you read and understood the rules?: Ja jeg har taget et kig på det og læst det igennem


hilsen Morten 8-)
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: application:GANJAMORTEN

Post by Pars »

Godkendt herfra
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: application:GANJAMORTEN

Post by julemand101 »

Jeg godkender dig også. Hop på serveren i weekenden og tag en snak med en af de mange admins. ;)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Wufei
Posts: 190
Joined: 06 Nov 2010, 10:01

Re: application:GANJAMORTEN

Post by Wufei »

Jeg tog en test med Ganjamorten, men han har tydeligvis ikke læst eller lært reglerne. Jeg gav ham en chance for at læse op på det, men med udsættelse til næste weekend.
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: application:GANJAMORTEN

Post by xcanner »

Ansøgning afvist
It's all about the community
Post Reply