Dav, Da jeg forsøgte, at connecte til "crafters.dk" stod der "The ban hammer has spoken!"
Hvad er grundlaget for det?
Hvorfor er jeg banned
- RLarsen
- Master_DK
Re: Hvorfor er jeg banned
Jeg hedder Master_DK ingame, Jeg fandt intet resultat ved, at søge under mit ingame navn.
- FedeAnderzen
Jeg kan ikke finde dit navn i vores system noget sted. Jeg kan se du har været inde den 15/3 kl 14.25 men der er ikke nogen sag på dit navn. Søger jeg på dit navn ingame med /seen står du heller ikke som banned.
Du burde kunne logge ind og spille som alle andre.
Du burde kunne logge ind og spille som alle andre.
- MasterDK
Jeg er Master_DK, jeg kunne heller ikke logge mig her på forumet, med min anden konto af en eller anden grund.
Så må jeg undlade, at spille på serveren...
Så må jeg undlade, at spille på serveren...
- Nielsen74
- julemand101
Kender du en fyr der hedder degriiz? Han har samme IP som dig og vi har en større sag på ham og vil meget gerne snakke med ham.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- julemand101
Du er banned fordi du bruger samme IP som degriiz. Jeg er godt klar over at i begge har brugt en VPN service men når du vælger at holde dig annonym på den måde kan jeg heller ikke stole på du faktisk er en anden end degriiz. Har fuld respekt overfor folk der vælger at gøre sig annonyme men de må så også samtidig mærke konsekvensen når de oplever at støde ind i servere hvor en anden gøgler har fået banned IP adressen.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.