[VIP] Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
MasterDK
Posts: 4
Joined: 16 Mar 2013, 14:07

[VIP] Ansøgning

Post by MasterDK »

Navn: Andreas

Minecraft Navn: Master_DK

Alder: 17

Sted: Midtjylland

Interesser: Spil (Skydespil, og MC generelt). Hygge sig med vennerne.

Minecraft Erfaring: Har spillet minecraft lige fra siden starten af betaen og har spillet på både servere og for mig selv.

Hvor har du hørt om crafters.dk:

Jeg blev oprindeligt opmærksom på eksistensen af crafters.dk ved, at tage et kig på minecraftlisten.dk.

Venner på serveren? Har ingen venner på crafters.dk. Håber dog at kunne blive en del af fællesskabet omkring, efter min mening, genialt spil.

Hvorfor vil du joine vores server:

Jeg savner nogle at spille med, da der desværre ikke er særlig mange af mine venner der har interesse for minecraft. Det virker tilsyneladende til det en seriøst og moden server med respekt over for hinanden, som jeg i den grad håber, jeg kan blive en del af.

Har du læst og forstået reglerne?

Jeg har læst reglerne grundig igennem mange gange, og mener også at have forstået dem. Én ting er at læse og huske reglerne som de er skrevet, men det skrevne er tit forskelligt opfattet, alt efter hvis øjne man ser med.

- Jeg håber ansøgningsformularen er udfyldt tilfredsstillende, og min ansøgning vil blive modtaget med positive øjne. Skulle der være brug for uddybninger, så spørg endelig.
BetinaLerche
Posts: 917
Joined: 09 Sep 2012, 12:23

Re: [VIP] Ansøgning

Post by BetinaLerche »

Godkendt, kom ind og få en test i reglerne :)
User avatar
Nielsen74
Posts: 374
Joined: 04 Dec 2012, 09:22

Re: [VIP] Ansøgning

Post by Nielsen74 »

godkent, kom ind på serveren og få en test i reglerne
Image
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: [VIP] Ansøgning

Post by julemand101 »

Afvist. Han bruger samme IP som degriiz der er en tidligere banned bruger der har en meget grov sag på sig. IP'en er en Svensk VPN service og jeg stoler ikke på at Master_DK skulle være en anden bruger.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Nielsen74
Posts: 374
Joined: 04 Dec 2012, 09:22

Re: [VIP] Ansøgning

Post by Nielsen74 »

Bannet af julemanden101 for mistanke for at være degriiz.
Image
User avatar
MasterDK
Posts: 4
Joined: 16 Mar 2013, 14:07

Re: [VIP] Ansøgning

Post by MasterDK »

Hvorfor må man ikke holde sig anoynym, fordi en eller anden klaphat har lavet noget som han ikke måtte. Jeg kunne jo ikke vide om andre brugte samme service som mig? Det er dig der anklager mig for, at være en anden, derfor skal du bevise, at du mener at jeg er den person du påstår, det ville du ikke kunne tage udfra en vpn service.

Ps. Jeg så godt hvad du skrev over chatten, lol.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: [VIP] Ansøgning

Post by julemand101 »

MasterDK wrote:Hvorfor må man ikke holde sig anoynym, fordi en eller anden klaphat har lavet noget som han ikke måtte. Jeg kunne jo ikke vide om andre brugte samme service som mig? Det er dig der anklager mig for, at være en anden, derfor skal du bevise, at du mener at jeg er den person du påstår, det ville du ikke kunne tage udfra en vpn service.

Ps. Jeg så godt hvad du skrev over chatten, lol.
Vi skal ikke bevise noget overhovedet. Du har ikke nogen ret til at kunne komme ind på en hvilken som helst Minecraft server så vi har lov til at gøre hvad vi finder nødvendigt for at passe på vores server. Vi har en mistanke om du er en person vi tidligere har banned i en ret grov sag og det er nok for os til at afvise dig. Det eneste jeg gerne vil beklage er at din ansøgning blev godkendt da vi burde have set de her problemer før godkendelsen.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
MasterDK
Posts: 4
Joined: 16 Mar 2013, 14:07

Re: [VIP] Ansøgning

Post by MasterDK »

Hvorfor har jeg ikke nogen ret til, at komme ind på nogen minecraft servere?
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: [VIP] Ansøgning

Post by julemand101 »

MasterDK wrote:Hvorfor har jeg ikke nogen ret til, at komme ind på nogen minecraft servere?
Fordi det er op til den enkelte server at bestemme om du har lov til at komme ind på serveren. Det jeg mener med "Du har ikke nogen ret til at kunne komme ind på en hvilken som helst Minecraft server" er at der ikke er nogen menneskeret eller lovkrav om at en server skal være åben for alle folk. Jeg kunne lave en server som bortviser alle spillere der har et navn der begynder med 'f' uden at skulle stå til regnskab overfor nogen. Det vil være fjollet men der er intet der forhindre mig i at gøre den slags.

Derfor er det også at vi kan afvise dig uden at have 100% sikkerhed i vores sag.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply