Dit Navn: kristoffer
Dit Minecraft Navn: krisschantz
Alder: 15
Sted: københavn
Interesser: Spil, computer, minecraft, gta
Minecraft erfaring: ja har spillet det før på flere forskellige severe i lidt under et år
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem min fætter
Venner på serveren? Icecles
Hvorfor vil du joine vores server: forsi jeg elsker at spille minecraft
ansøgning krisschantz
-
Re: ansøgning krisschantz
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)krisschantz wrote:Dit Navn: kristoffer
Dit Minecraft Navn: krisschantz
Alder: 15
Sted: københavn
Interesser: Spil, computer, minecraft, gta
Minecraft erfaring: ja har spillet det før på flere forskellige severe i lidt under et år
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem min fætter
Venner på serveren? Icecles
Hvorfor vil du joine vores server: forsi jeg elsker at spille minecraft
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- krisschantz
Ny ansøgning. krisschantz
Hej mit navn er Kristoffer.
Kommer fra frederiksberg. går pt på duevejens skole.
Er 15 år.
Har spillet minecraft i omkring et lille års tid. Men mest on of da jeg ikke har haft min egen computer. eller bruger. Det har jeg så fået idag. Og fik at vide af min fætter at jeres server var rigtig god og at jeg skulle sende en ansøgning straks. Han hedder forresten Icecles.
Mine erfarring med minecraft er selvfølgelig lidt begrænset da jeg ikke har haft adgang til en computer der har kunne spille det ordentligt. Men kender grund præncipperne bag spillet. og er virkerlig ivrig efter at få lært en masse nyt.
Håber på at kunne møde en masse nye spændende mennesker inde på serveren som selvfølgelig deler samme interesse som jeg. Nemlig at spille survival.
Grunden til jeg lige vil en på jeres server. er selvfølgelig på opfordring fra min fætter Icecles. Men kan allerede se og forstå at det er en server der bliver taget meget seriøst. hvilket jeg også stræber efter at finde en server som gør.
Og som i skriver "ITS ALL ABOYT THE COMMUNITY" Siger også noget om at der skulle være et rigtig godt fællesskkab hvis jeg også søger. Også selvfølgelig at det er en dansk server i har kørende.
Har læst og forstået reglerne. og er opmærksom på at i kræver at men er ansvarsfuld og moden. det har jeg selvfølgelig tænk mig at opfylde.
I min fritid udover minecraft. Bruger jeg det meste af min tid med mine venner. i indre københavn.
Spil jeg spiller udover minecraft er GTA IV. og ikke rigtig andre.
Håber dette var nok. ellers må jeg jo prøve en gang til.
de venligste hilsner krisschantz
Er 15 år.
Har spillet minecraft i omkring et lille års tid. Men mest on of da jeg ikke har haft min egen computer. eller bruger. Det har jeg så fået idag. Og fik at vide af min fætter at jeres server var rigtig god og at jeg skulle sende en ansøgning straks. Han hedder forresten Icecles.
Mine erfarring med minecraft er selvfølgelig lidt begrænset da jeg ikke har haft adgang til en computer der har kunne spille det ordentligt. Men kender grund præncipperne bag spillet. og er virkerlig ivrig efter at få lært en masse nyt.
Håber på at kunne møde en masse nye spændende mennesker inde på serveren som selvfølgelig deler samme interesse som jeg. Nemlig at spille survival.
Grunden til jeg lige vil en på jeres server. er selvfølgelig på opfordring fra min fætter Icecles. Men kan allerede se og forstå at det er en server der bliver taget meget seriøst. hvilket jeg også stræber efter at finde en server som gør.
Og som i skriver "ITS ALL ABOYT THE COMMUNITY" Siger også noget om at der skulle være et rigtig godt fællesskkab hvis jeg også søger. Også selvfølgelig at det er en dansk server i har kørende.
Har læst og forstået reglerne. og er opmærksom på at i kræver at men er ansvarsfuld og moden. det har jeg selvfølgelig tænk mig at opfylde.
I min fritid udover minecraft. Bruger jeg det meste af min tid med mine venner. i indre københavn.
-
Re: Ny ansøgning. krisschantz
Godkendt, kom ind og få en test i reglernekrisschantz wrote:Hej mit navn er Kristoffer.
Er 15 år.