Har en mindre bemærkning over den afgørelse der blev truffet, og medførte at jeg er blevet sat i jail i en uge.
Forstår er jeg har brudt mig på reglerne og det er utrolig beklagelig fra min side af. Men at 3 stykker gravel som er blevet fjernet og ikke sat på plads ved en fejl. kan medføre en uges ban. og ja har også fjernet 2 - 3 små øer af jord som var ubrugte men lå under jacobbotollak sted. Er mig fuldstændig uforståeligt. Syntes næsten det kan betragtes som magt misbrug. Specielt fordi jeg ikke har hørt et ord fra jacobbotollak og at han skulle ha følt sig krænket. Men at det er Grandt_666 der selv træffer afgørelsen uden at forhøre sig med jacobbotollak om det er et problem den hendelse der sket.
Kort sagt jeg er dybt forarget over Grandt_666 måde at håndtere min overtrædelse på.
Og sidst men ikke mindst. Så vidt jeg har forstået så er satanistiske tegn eller tilladt på serveren. Hvordan kan Grand_666 så have lov til at have det navn han har "The Number of the Beast"
Hilsen en utilfreds bruger
Ban/Jail af Grand_666
- julemand101
Re: Ban/Jail af Grand_666
Magtmisbrug? Du vælger at bryde reglerne allerede 2 dage efter du er blevet VIP her på serveren. Hvis det var mig der havde opdaget dette var du perm. banned med øjeblikkelig virkning så jeg tror faktisk lige jeg skal tage fat i Grandt og snakke med ham om ikke han er for blød og om vi eventuelt skal revurdere din sag. Vores regler på serveren er ikke nogen du bare kan bryde og så beklage det bagefter. Det er meningen at alle på serveren forstår at der er meget store konsekvenser ved at bryde dem og således have reglerne på rygraden. Eftersom du har sagt ja til du forstod reglerne og du har klaret dig igennem en test burde det ikke være så svært at adlyde dem?Har en mindre bemærkning over den afgørelse der blev truffet, og medførte at jeg er blevet sat i jail i en uge.
Forstår er jeg har brudt mig på reglerne og det er utrolig beklagelig fra min side af. Men at 3 stykker gravel som er blevet fjernet og ikke sat på plads ved en fejl. kan medføre en uges ban. og ja har også fjernet 2 - 3 små øer af jord som var ubrugte men lå under jacobbotollak sted. Er mig fuldstændig uforståeligt. Syntes næsten det kan betragtes som magt misbrug. Specielt fordi jeg ikke har hørt et ord fra jacobbotollak og at han skulle ha følt sig krænket. Men at det er Grandt_666 der selv træffer afgørelsen uden at forhøre sig med jacobbotollak om det er et problem den hendelse der sket.
Kort sagt jeg er dybt forarget over Grandt_666 måde at håndtere min overtrædelse på.
Og sidst men ikke mindst. Så vidt jeg har forstået så er satanistiske tegn eller tilladt på serveren. Hvordan kan Grand_666 så have lov til at have det navn han har "The Number of the Beast"
Men det er det åbenbart. Du har valgt både at grief samt bryde 20 bloks reglen og så er det sådan set komplet lige meget om nogen har klaget over det. Hvis en moderator eller administrator kan se du har brudt reglerne så er det nok til at vi laver en sag ud af det. Der står ingen steder i vores regler at en person skal klage over et regelbrud før der sker nogen konsekvenser. Hvis det var tilfældet ville det være meget svært at undgå grief og tyveri i gamle bygninger.
Det er rigtigt forstået at vi helst ikke ser konstruktioner af satanistiske tegn på serveren men minecraft navnet er ikke omfattet af reglerne da det ikke er en "konstruktion". Jeg synes desuden ikke det klæder dig at du begynder at lede efter måder at svine en moderator til på bare fordi du selv har klovnet i den og ikke synes det er retfærdigt. Du er ny på serveren, har brudt vores regler og begynder nu at brokke dig over det er uretfærdigt at du bliver straffet efter de metoder vi har brugt i flere år? Hvem pokker tror du lige du lige er?
Det kan godt være andre Minecraft servere er mere venlige og forsøger at holde på deres brugere men her straffer vi altså folk hårdt og kontant når de bryder vores regler. Hvis du ikke synes om vores metoder så kan du finde en anden server. At begynde at brokke sig efter man er blevet taget i at bryde reglerne gør bare kritikken lyder meget hult.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- julemand101
Efter en kort diskussion med et par moderatorer er vi blevet enige om at perm. ban dig. Du passer ganske enkelt ikke ind på serveren og jeg kan forstå der er en episode hvor du loggede ind på en anden account for at tage regeltesten for en anden.
Det var temmelig flinkt af Grandt at give dig kun en uges afstraffelse men når du vælger at klage over det det så går jeg altså ind og undersøger tingene nærmere og jeg kan ikke se hvorfor vi skal have dig inde på serveren med den attitude du ligger frem.
Find en anden server og lad vær med at ødelæg det for dig selv der (evt. brug www.minecraftlisten.dk). Du har ødelagt det for dig selv her.
Det var temmelig flinkt af Grandt at give dig kun en uges afstraffelse men når du vælger at klage over det det så går jeg altså ind og undersøger tingene nærmere og jeg kan ikke se hvorfor vi skal have dig inde på serveren med den attitude du ligger frem.
Find en anden server og lad vær med at ødelæg det for dig selv der (evt. brug www.minecraftlisten.dk). Du har ødelagt det for dig selv her.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Icecles
Det er da fuldstændig skudt af i hovedet at i vil perm. ban mig for det jeg har gjort. Da er jo på absolut ingen måde sket nogle skade. og de jeg har gjort har aldrig været med hensigt at det skulle være ondt eller for at skade nogle. men en mindre fejltagelse fra min side af. at jeg bryde 3 gravel blokke ned. og fjerne noget jord fra jacobbotollaks "grund" i mens han står og overvære det.
Nu har jeg brugt så mange timer derinde. og fået et godt kendskab til de forskellige brugere og jeg ville da aldrig gøre noget som kunne få mig smidt ud. Men er sådan en lille bakkatel skal få mig perm. ban er da helt hen i skoven hvis du spørger mig.
Men kan mærke at du har set dig sur på mig. Så det lyder ikke som om jeg nogensinde for adgang til den server igen.
Det er jeg meget ked af at skulle have brugt så mange timer på spildt arbejde pga så lille en forseelse..
Nu har jeg brugt så mange timer derinde. og fået et godt kendskab til de forskellige brugere og jeg ville da aldrig gøre noget som kunne få mig smidt ud. Men er sådan en lille bakkatel skal få mig perm. ban er da helt hen i skoven hvis du spørger mig.
Men kan mærke at du har set dig sur på mig. Så det lyder ikke som om jeg nogensinde for adgang til den server igen.
Det er jeg meget ked af at skulle have brugt så mange timer på spildt arbejde pga så lille en forseelse..
- Grandt_666
Jeg har modtaget min irettesættelse af min blødsødenhed, og skal nok forsøge at gøre det bedre i fremtiden.Icecles wrote:Har en mindre bemærkning over den afgørelse der blev truffet, og medførte at jeg er blevet sat i jail i en uge.
Men jeg synes dog ikke at personangreb hører sig nogen steder hjemme.
At tre sekstaller for dig er noget satanisk er jo ikke ensbetydende med det er det samme for andre. Dertil kan jeg oplyse dig om at salme nummer 666 i den danske salmebog hedder: ” Den grund, hvorpå jeg bygger”.
Hvad der ligger til grund for valg af netop mit brugernavn, kan jeg slet ikke se hvad der har med denne sag at gøre.
Member of The Islanders
- Icecles
Fy for den da. hvor er i dog nogle små og snæver synede mennesker.
- Ninjastick
Jeg havde faktisk sat mig for, som 3. person, at skrive et langt og indsigtsfuldt indlæg i morgen. En ændring af din straf, fra flere parters side, har endda været under overvejelse. Men hvis du lige vender sagen 180°, så kan du forhåbentlig selv se at vi traf den rigtige beslutning.Icecles wrote:Fy for den da. hvor er i dog nogle små og snæver synede mennesker.
"It's all about the community", og du har ikke noget at gøre her.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- julemand101
Hvis du er i tvivl om hvorfor vi handler som vi gør så skulle du måske se nærmere på det du lige selv har skrevet her. Uanset hvor uretfærdigt man føler sig behandlet så bør man aldrig gå over til at skrive den slags. Hvis man er typen der har trang til den slags så hører man ikke hjemme her på serveren. Håber du en dag vil forstå det.Icecles wrote:Fy for den da. hvor er i dog nogle små og snæver synede mennesker.
- Icecles
Hej hej skal nok holde mig væk nu.
håber i ændre jeres regel politik. og til en anden gang vil se igennem fingre mod sådan en lille bakkatel
håber i ændre jeres regel politik. og til en anden gang vil se igennem fingre mod sådan en lille bakkatel
- Ninjastick
Tak.Icecles wrote:Hej hej skal nok holde mig væk nu.
Grandt siger selv han er irettesat, så den er fixet.Icecles wrote:håber i ændre jeres regel politik.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...