Kære Crafters.dk her er min nye ansøgning og forbedret:
Navn: Karim
Minecraft Navn: Kmarkouch
Alder: 25
Sted: København
Interesser:
Jeg studere der hjemme online så har meget fritid for skal jo ikke møde i skole, men arbejder på livet løs for at tjene til føden. SU’en rækker ikke så langt. hehe Men ellers spiller jeg computer med mine venner og snakker over skype deler filer på dropbox og de spil jeg spiller mest er Minecraft (self ) Counter-strike 1.6, Rome Total War.
Minecraft erfaring:
Jeg har spillet i ca. 2 år. Har spillet Survival, PvP, Faction, Prison og creative. Jeg har Minecraft Crafting Guide, som jeg ikke bruger mere og så har jeg Minecraft Version changer, som er vigtig for at kunne skifte når i nu skal til at opdatere og skins til en gang latter. heh
Venner på serveren:
Har ingen endnu , men ser frem til at få nogle da jeg godt kan lide at bygge sammen med andre og skabe store projekter , som self skal gøres færdig.
Hvor jeg Kender Crafters.dk fra:
Jeg søgte efter gode danske server og fandt jer
Jeg vil joine serveren fordi:
Jeg vil gerne møde andre Minecraft spillere, for kender ikke til særlig mange. Kan godt lide jeres regler og den måde bygningerne er placeret, så det ikke ser så rodet ud. Desuden har i shops, LWC plugin og /sethome funktionen, som gør det sjover at spille der inde. Jeg vil ihvertfald sørger for et godt community og hjælpe der hvor der kan hjælpes.
Jeg er fuldt indforstået med reglerne inde på serveren.:
Griefing ikke tilladt og heller ikke når folk dør på ulykkeligvis
Max 200 dyr i en farm
lav et projekt færdig inden du påbegynder et nyt
X-ray, fly og andre cheats er ikke tilladt
heller ikke mods
(Kan ikke lide folk der snyder)
ingen svævende blocks
Ingen skældsord
tænk på din næste
Jeg forstår reglerne og har accepteret dem
Jeg håber i tager godt imod min ansøgning og håber jeg kan blive VIP.
V.H. KMarkouch
Til Crafters.dk, fra KMarkouch
- KMarkouch
Til Crafters.dk, fra KMarkouch
Last edited by KMarkouch on 20 Mar 2013, 03:43, edited 1 time in total.
- Nielsen74
Re: Til Crafters.dk, fra KMarkouch
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)KMarkouch wrote:Kære Crafters.dk jeg vil hermed ansøge om Vip bruger, for kan rigtig godt lide at være kreativ og elsker at spille med andre, jeg kan bidrage til et godt miljø, og jeg har et koncept med at hvis folk dør i spillet på ulykkeligvis, så tager man ikke hans/hendes ting. Jeg er fuldt indforstået med reglerne inde på serveren.:
Max 200 dyr i en farm
heller ikke mods
(Kan ikke lide folk der snyder )
ingen svævende blocks
Ingen skældsord
tænk på din næste
Jeg håber i tager godt imod min ansøgninger og håber jeg kan blive VIP.
V.H. KMarkouch
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- julemand101
Mere end godkendt. Find en moderator eller administrator på serveren og få en test i reglerne.KMarkouch wrote:Kære Crafters.dk her er min nye ansøgning og forbedret:
Navn: Karim
Minecraft Navn: Kmarkouch
Alder: 25
Sted: København
Interesser:
Jeg studere der hjemme online så har meget fritid for skal jo ikke møde i skole, men arbejder på livet løs for at tjene til føden. SU’en rækker ikke så langt. hehe Men ellers spiller jeg computer med mine venner og snakker over skype deler filer på dropbox og de spil jeg spiller mest er Minecraft (self ) Counter-strike 1.6, Rome Total War.
Minecraft erfaring:
Jeg har spillet i ca. 2 år. Har spillet Survival, PvP, Faction, Prison og creative. Jeg har Minecraft Crafting Guide, som jeg ikke bruger mere og så har jeg Minecraft Version changer, som er vigtig for at kunne skifte når i nu skal til at opdatere og skins til en gang latter. heh
Venner på serveren:
Har ingen endnu , men ser frem til at få nogle da jeg godt kan lide at bygge sammen med andre og skabe store projekter , som self skal gøres færdig.
Hvor jeg Kender Crafters.dk fra:
Jeg søgte efter gode danske server og fandt jer
Jeg vil joine serveren fordi:
Jeg vil gerne møde andre Minecraft spillere, for kender ikke til særlig mange. Kan godt lide jeres regler og den måde bygningerne er placeret, så det ikke ser så rodet ud. Desuden har i shops, LWC plugin og /sethome funktionen, som gør det sjover at spille der inde. Jeg vil ihvertfald sørger for et godt community og hjælpe der hvor der kan hjælpes.
Jeg er fuldt indforstået med reglerne inde på serveren.:
Max 200 dyr i en farm
heller ikke mods
(Kan ikke lide folk der snyder)
ingen svævende blocks
Ingen skældsord
tænk på din næste
Jeg forstår reglerne og har accepteret dem
Jeg håber i tager godt imod min ansøgning og håber jeg kan blive VIP.
V.H. KMarkouch
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Ninjastick
Var en smule usikker i første test. Ny test kl. 20.03.13 1400
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- Ninjastick
Testet og promoted.
-Stick
-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...