iHint og jeg tænkte på at lave et gangsystem og senere metro mellem vores huse... Senere kunne det udbygges til den eksisterende metro og måske små gangbroer ud til andre omkring eller lignede system, og i sidste ende en sti ind til byen som iHint og jeg allerede har påbegyndt fra hans Apple Island...
Problemet er at den kommer til at lægge mindre end 20 blokke fra et par eksisterende bygninger/byggerier... Vi kunne godt tænke os at høre hvad de personer siger til vores idé og også gerne admins syn på det...
De byggerier som er tættest på og derfor vil blive mest berørt er personen med lufthavnen, og det byggeri der er i vandet udmidlbart ud for helikopter pladsen.
Hele ideen var at det skulle løbe under vandoverfalden så man stadig kan sejle over.. men i starten vil det nok være i vandoverfladen til vi får samlet nok materialer (glas og stone slabs).. Vi vil rigtig gerne høre fra folk om hvad de synes og om de evt har forslag til hvordan og hvorledes det skal bygges..
Håber på positive tilbage meldinger..
Hav en rigtig god dag alle sammen... vi ses nok senere i dag på serveren...
Metro/gang system spørgsmål
- iHint
Re: Metro/gang system spørgsmål
Her er et billede af hvad planen kunne være.
RØD - Den vej som vi helst ville bygge. Derved kunne man også med fremtiden koble den sammen med lufthavnen
SORT - En alternativ vej som kunne kobles sammen med "øen" ved siden af.
files.me.com/gulvballe/6yk8qd
RØD - Den vej som vi helst ville bygge. Derved kunne man også med fremtiden koble den sammen med lufthavnen
SORT - En alternativ vej som kunne kobles sammen med "øen" ved siden af.
files.me.com/gulvballe/6yk8qd
Last edited by iHint on 09 Feb 2011, 14:10, edited 1 time in total.
- Casper98dk
Hvis du laver en bro skal skibe kunne sejle under.
- Gulvballe
Det er ikke ment som en bro... men et Metro/Gangsystem under vandet så man kan sejle over... I starten vil det dog nok være noget der er i vandet i overfladen, så vil vi grave den under vandet så man kan sejle over som vi kommer frem til..
- grevwilliam
Hej god ide, så længe i får tilladelse af de pårørte...
Må jeg foreslå jeres alternative rute, for jeg ville meget gerne have koblet Grevenborg ruten til resten af netværket, og her er en oplagt mulighed når andre også har planer i den retning.
Vores metro: http://i.imgur.com/v3hYT.jpg
/Grev
Må jeg foreslå jeres alternative rute, for jeg ville meget gerne have koblet Grevenborg ruten til resten af netværket, og her er en oplagt mulighed når andre også har planer i den retning.
Vores metro: http://i.imgur.com/v3hYT.jpg
/Grev
- Gulvballe
Tak for dit input Greve
Så er det lige pludselig dem der bygger på øen og dem/ham/hende der bygger i vandet vi skal have accept fra...
Hvis der er nogle der ved hvem det er og kan lede dem til denne tråd vil iHint og jeg sætte stor pris på det så vi kan komme igang med vores projekt.
Så er det lige pludselig dem der bygger på øen og dem/ham/hende der bygger i vandet vi skal have accept fra...
Hvis der er nogle der ved hvem det er og kan lede dem til denne tråd vil iHint og jeg sætte stor pris på det så vi kan komme igang med vores projekt.
- Casper98dk
i kno men den må ikke ligge i vand overfladen... OVERHOVEDET... det er mod reglerne...Gulvballe wrote:Det er ikke ment som en bro... men et Metro/Gangsystem under vandet så man kan sejle over... I starten vil det dog nok være noget der er i vandet i overfladen, så vil vi grave den under vandet så man kan sejle over som vi kommer frem til..
- Pars
Så længe du laver en eller flere passager, således du ikke lukker vandet inde, så må du godt bygge i vandoverfladeni kno men den må ikke ligge i vand overfladen... OVERHOVEDET... det er mod reglerne...
- Gulvballe
iHint og jeg er nu så småt gået i gang med vores Gang/metro projekt..
Det skrider langsomt frem da vi kun er 2 til det..
men forventer alligevel at vi i løbet af den kommende uge ville kunne nå ind i nærheden af byen...
jeg søger dog lidt info om hvem der bygger her...
Håber personerne vil kontakte mig eller iHint... vi vil gerne høre om mulighederne for at bygge i nærheden af disse... vi vil i den sammenhæng også gerne lave indgangs partier til de berørte hvis de ønsker det.
Som det er nævnt før er vores mål at bygge et gang system/metro system som løber fra vores huse og ind til byen og forhåbentligt blive koblet på det eksisterende metro system på et tidspunkt.
systemet kommer til at ligge 1 blok under overfladen så i de tilfælde hvor der er vand vi skal krydse, at man kan sejle over..
Billedet her viser hvor langt vi er kommet i dag... ikke langt men det er et skridt i den rigtige retning... er er velkomne til at se det helt tæt på... Vores fremgang kan ses i øvereste venstre hjørne af billedet.. Resten er for at vise det landskab vi går i gang med at krydse i nærmeste fremtid
Det skrider langsomt frem da vi kun er 2 til det..
men forventer alligevel at vi i løbet af den kommende uge ville kunne nå ind i nærheden af byen...
jeg søger dog lidt info om hvem der bygger her...
Håber personerne vil kontakte mig eller iHint... vi vil gerne høre om mulighederne for at bygge i nærheden af disse... vi vil i den sammenhæng også gerne lave indgangs partier til de berørte hvis de ønsker det.
Som det er nævnt før er vores mål at bygge et gang system/metro system som løber fra vores huse og ind til byen og forhåbentligt blive koblet på det eksisterende metro system på et tidspunkt.
systemet kommer til at ligge 1 blok under overfladen så i de tilfælde hvor der er vand vi skal krydse, at man kan sejle over..
Billedet her viser hvor langt vi er kommet i dag... ikke langt men det er et skridt i den rigtige retning... er er velkomne til at se det helt tæt på... Vores fremgang kan ses i øvereste venstre hjørne af billedet.. Resten er for at vise det landskab vi går i gang med at krydse i nærmeste fremtid