Hej mit minecraft navn er kakao03c
Jeg har grifede 2 blokke glas for at komme ud af farmen og astaddede dem med 2 dirt blokke.
Jeg havde ikke noget glas træ eller noget ud over dirt.
Jeg vil gerne ind igen og spille med mine venner. Jeg synde det er lidt uretfærdigt at jeg blev banede for at prøve på at komme ud af farmen og ikke havde nogle bloks andet end dirt til at erstatte det og ville gerne have erstattet det da jeg havde foget noget glas.
Ja jeg indrømmer at jeg har brut en regel men jeg vil gøre alt for at komme tilbage på serveren igen. Jeg hyggede virkelig på serveren og jeg undskylder flere gange for det jeg havde gjort.
klage over ban
- julemand101
Re: klage over ban
Du har allerede fået svar på den sag og jeg tvivler på noget som helst har ændret sig:
viewtopic.php?f=23&t=5063&p=30493
Hvis det du skriver nu passer så løj du overfor os da du blev banned da du skrev følgende:
Så du havde jo ikke tænkt dig at rette op på fejlen. Hvis du havde det så havde du jo skrevet med det samme til os at det var et uheld da du blev spurgt.
Hvis det du skriver nu passer så løj du overfor os da du blev banned da du skrev følgende:
Code: Select all
2012-09-15 12:07:38 - kakao03c - det var et uheld min computer spasede ud
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- sdapo
julemand101 wrote:Du har allerede fået svar på den sag og jeg tvivler på noget som helst har ændret sig:
Hvis det du skriver nu passer så løj du overfor os da du blev banned da du skrev følgende:Så du havde jo ikke tænkt dig at rette op på fejlen. Hvis du havde det så havde du jo skrevet med det samme til os at det var et uheld da du blev spurgt.Code: Select all
nej for min computer spassedo også ud og jeg havde glemt at skrive til jer om det jeg griffede!
- julemand101
Så der er to steder du har lavet ulykker?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- sdapo
hvad mener du?sdapo wrote:julemand101 wrote:Du har allerede fået svar på den sag og jeg tvivler på noget som helst har ændret sig:
Hvis det du skriver nu passer så løj du overfor os da du blev banned da du skrev følgende:Så du havde jo ikke tænkt dig at rette op på fejlen. Hvis du havde det så havde du jo skrevet med det samme til os at det var et uheld da du blev spurgt.Code: Select all
nej for min computer spassedo også ud og jeg havde glemt at skrive til jer om det jeg griffede!
- julemand101
Du snakker om du har griefet med vilje for at komme ud af en farm og så snakker du om at din computer har fucked op et sted. Er det samme hændelse du snakker om? Fordi så forstår jeg ikke hvordan man med vilje kan grief og så sige det var ens computer der fuckede op uden samtidig at indrømme man har løjet.
- sdapo
jeg siger at min computer fukkede op nede i farmen hvor der var en leaver som jeg hev i så en aftomatisk farm blev høstedet men jer replantede den og så kom jeg hen til det sted hvor jeg ødelage 2 blogs for at komme ud.julemand101 wrote:Du snakker om du har griefet med vilje for at komme ud af en farm og så snakker du om at din computer har fucked op et sted. Er det samme hændelse du snakker om? Fordi så forstår jeg ikke hvordan man med vilje kan grief og så sige det var ens computer der fuckede op uden samtidig at indrømme man har løjet.
- julemand101
Og hvorfor brugte du ikke bare et af dine Homes eller spawn til at komme ud fra farmen?
- julemand101
Jeg har været ude ved farmen for at tjekke efter om det du siger er sandt og jeg kan umiddelbart ikke se den skulle være høstet ved brug af et håndtag der starter noget vand. Derimod kan jeg se du aktivt selv har slået på en hel del korn og meloner derude og ikke genplantet det hele. Farmen er desuden privat så du havde intet at gøre i den og som tidligere nævnt kunne du nemt bare have brugt de kommandoer vi nu engang har i spillet.
Ud fra det jeg kan se om dig kommer du ikke ind på serveren igen.
Ud fra det jeg kan se om dig kommer du ikke ind på serveren igen.