zoomer2911 wrote:For at være ærlig så ved jeg det faktisk ikke. Man kan sikkert godt konfigurere det, så den downloader keyloggeren automatisk, men det kræver ret så meget.
Det er nemlig lige det du ikke kan (uden at udnytte et sikkerhedshul i browseren eller et plugin) og derfor jeg syntes din historie har et alvorligt hul. Så lad os lige slå fast at du påstår at det er nemt at hack nogen men du ved faktisk ikke nok omkring det for at kunne udtale dig om det er nemt. Du bruger derimod din forklaring som et påskud for at din konto skulle være hacket fordi det skulle være meget nemt og på den måde forsøge at undgå at blive straffet. Denne taktik virker måske på andre servere men du burde da efterhånden (som gammel Crafters.dk bruger) kende mig nok til at vide at jeg ikke hopper på den slags forklaringer.
(og så vil jeg slet ikke til at komme ind på hvordan en "algoritmisk kode" kan beskytte dig imod keyloggers).
Men du er velkommen til at sende scriptet til mig som en PM. Jeg har en interesse i at vide hvad der er muligt og ikke muligt omkring emnet (både igennem min uddannelse og det at passe en server). Skal nok lade vær med at anmelde dig for noget som helst (tror du selv jeg har en komplet ren fortid?)
At skrive koden kommer til at tage timer. Men jeg er overbevist om at man godt kan få overført en virus, uden at modtageren selv skal downloade den.
Jeg kan se at jeg ikke bliver unbanned, men jeg vil gerne sige at jeg har været 100% ærlig og troede virkelig at jeg var blevet udsat for accountgrief. Det var bestemt ikke noget trick jeg prøvede at fyre af. Hvad angår reglementet synes jeg at i burde ændre det omkring ansvar, for jeg kan sige fast jeg vil aldrig komme til at griefe på nogen som helst anden server. Og jeg synes det er ærgeligt at jeg ikke længere kan udfolde mig kreativt på Crafters.dk
zoomer2911 wrote:At skrive koden kommer til at tage timer. Men jeg er overbevist om at man godt kan få overført en virus, uden at modtageren selv skal downloade den.
Jeg beder kun om et bevis på denne overbevisning. Hvad bygger du den på? Kom med link til artikler eller en uddybende forklaring.
Omkring om du kommer ind på serveren igen er endnu ikke afgjort.
Jeg har nu vurderet sagen. Du er en gammel bruger her på serveren og har såvidt jeg kan se kun begået meget få regelbrud. Derimod var det ikke vildt smart at din bror havde adgang til din bruger. Din bror (Dres01) er perm. banned fra serveren uden mulighed for at klage over sin afgørelse. Vi har spildt nok tid på ham og han må tage konsekvensen af sine handlinger herinde.
Omkring dig har jeg ændret din straf fra perm. ban til du er banned frem til den 1. april. Skriv gerne i den her tråd når tiden er gået og du skal lukkes ud igen.
Det lyder virkelig godt, tusind tak! Jeg har fået skiftet email + password til Minecraft, bare som en sikkerhedsforanstaltning. Vi snakkes igen den 1.!