Det sner i Danmark men hvor er sneen på Crafters.dk?

Nyheder fra holdet bag crafters.dk samt events.
Post Reply
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Det sner i Danmark men hvor er sneen på Crafters.dk?

Post by julemand101 »

Som beskrevet i går så vil jeg begynde et nyt tiltag her på siden hvor jeg skriver lidt om hvad der sker bag serveren de næste par dage, imens vi venter på en mere stabil CraftBukkit 1.5. Dette er første indlæg og jeg har valgt at tage en sag op vi netop nu er begyndt at arbejde på så jeg kender ikke resultatet endnu. Dog håber jeg der er stof nok til et par dages skriverier.

Mange har nok opdaget er der ikke mange steder på serveren hvor det rent faktisk sner. Årsagen til dette er at xcanner blev træt af hele spawn byen lignede et julelandskab hele året rundt og derfor blev store dele af sne og is modereret væk d. 12/2-2012. Nu viser det sig så åbenbart at xcanner aldrig fik ordnet dette. Følgende skrev han i går aftes til mig mens vi sad i et øjeblik med nostalgi og snakkede om gamle dage:
Jeg havde længe haft planer omkring at fjerne sneen i spawn byen men blev jeg pludselig pålagt at bage en bunke kager til en børnefødselsdag jeg ikke var blevet inviteret til. I processen løb jeg tør for kakaopulver og måtte ned og købe noget mere hvilket viste sig at være en større proces da alt var udsolgt. Det endte med jeg måtte køre en længere tur for at finde noget og situationen blev en anelse stresset. Da jeg endelig var færdig med at vaske op skulle jeg aflevere kagerne hvilket blev en katastrofe da ingen af børnene kunne lide chokoladekage og forældrene var ret sikre på de havde nævnt det. For at gøre historien kort så glemte jeg alt om at fjerne den sne og da jeg en uge efter så at alt sneen var væk gik jeg ud fra at du nok havde taget dig af det.
Det underlige i den her historie er at jeg ikke gjorde noget ved sneen og spørgsmålet melder sig nu hvem der så har fjernet alt den sne. Jagten på den forsvundne sne fortsætter derfor de næste par dage hvor vi forhåbentligt har haft tid til at undersøge sagen nærmere og opklare dette mysterie. Sikkert er det at jeg lige skal have en snak med Rudolf omkring denne sag (hvor pokker han så er lige i øjeblikket).
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Casper98dk
Posts: 1088
Joined: 31 Dec 2010, 13:47
Location: In-game building something.

Re: Det sner i Danmark men hvor er sneen på Crafters.dk?

Post by Casper98dk »

spændende.... Glæder mig til at læse videre! :)
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
User avatar
Xuno
Posts: 325
Joined: 23 Jul 2011, 22:17

Re: Det sner i Danmark men hvor er sneen på Crafters.dk?

Post by Xuno »

Du er nødt til at holde mere styr på de der nisser lyder det som om Jule...
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
User avatar
Nemisisdk
Posts: 208
Joined: 15 Oct 2011, 19:54

Re: Det sner i Danmark men hvor er sneen på Crafters.dk?

Post by Nemisisdk »

Jeg ville helt klare tage fat i ham her og bede om en forklaring :D

Sådan ryder man sne med maner
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Det sner i Danmark men hvor er sneen på Crafters.dk?

Post by julemand101 »

Hvis nogen har set rudolf må de også meget gerne lige skrive det. Jeg kan ikke finde ham.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply