Hej Administratorere og Moderatorere på crafters.dk. Jeg har her til aften fundet ud af jeg var bannet, selvom det dog er en lille måned siden. Har desværre ikke kunne følge op på sagen hurtigere da jeg går på efterskole, og ikke har så meget tid til at besøge serveren i hverdagene.
Crafters.dk/banjail/
Spillernavn Dato Sag Unjail dato/tid Grund
xmansen 2013-02-26 22:54:27 Ban Flyven construktioner, dirt blocke med fakler over farm.
Jeg er desværre blevet bannet i henhold til regel nr. 16
16. Det er ikke tilladt at lave flyvende/svævende bygninger, medmindre de ville kunne flyve/svæve i “virkeligheden” ligesom en flyvemaskine og zeppelin. Dette betyder også at træ- og svampetårne ikke er tilladt.
Det er selvfølgeligt en fejl fra min side, og er ikke i tvivl om jeres logblock fungerer, så man kan se det er mig der har sat disse blokke. Det beklager jeg selvfølgeligt, og kommer selvfølgeligt ikke til at ske igen. Hvis pågældende moderator/administrator ville fortælle mig hvilken dato jeg har sat blokken ville det bare være super fint.
Jeg er måske ikke en "ældre" spiller på serveren, men har været på serveren i et stykke tid. Jeg var bl.a. også på serveren før regel nr.16 inkluderede Dette betyder også at træ- og svampetårne ikke er tilladt. Derfor har jeg faktisk et hus bygget i et træ på serveren (medmindre det nu er blevet fjernet pga dette ban?). Dette "træhus" fik jeg lov til at beholde fordi det var bygget inden reglen trådte i kraft. Så jeg vidste godt at man selvfølgeligt ikke skulle bygge flyvende konstruktioner, fordi jeg var nødt til at følge op på reglen da den omfattede mit hus. Derfor tror jeg desværre jeg har glemt, både hvor, og at jeg overhovedet havde denne farm med flyvende blokke.
Derfor har jeg lidt en mistanke til at det er et godt stykke tid siden de blokke blev sat og farmen bygget. Fik af vide af Farvader, som informerede mig om mit ban, at det havde noget med en kaktus-farm at gøre. Hvis det var det den hørte til så var blokken sat for at ødelægge kaktussen når den voksede op, hvorefter den ville samle sig i det vand bassin jeg tror (tror fordi jeg ikke har mulighed for at tjekke det, og ikke kan huske det konkret) jeg har bygget under den. Grundet mangel på at holde farmen ved lige er det selvfølgelig beklageligt og stadigvæk mit ansvar at de flyver, for det må de jo ikke. Tager det fulde ansvar over at jeg ikke har holdt min farm optimeret til de nye regler, og det er jeg selvfølgeligt meget ked af.
Jeg håber i forstår min forklaring, og hvis der er noget I er i tvivl om er i mere end velkomne til at spørge ind til noget;
I må undskylde at jeg byggede flyvende blokke i min farm, det kommer ikke til at ske igen.
Håber i vil acceptere min undskyldning og genvudere om jeg stadigt skal være bannet på crafters.dk
Mvh Sven Hollmann, aka xmansen ingame.
Klage over ban.
- xmansen
Klage over ban.
Mvh xmansen
/finestone fortress crew
/finestone fortress crew
- FedeAnderzen
Re: Klage over ban.
Hej xmansen
Det er nede ved vandet bag dit stjerneobservatorie, det er flyvende dirt blokke over en græskarmark og er kun for at give lys, ikke for at høste kaktus.
Jeg har unbanned dig så du kan komme ind og fikse det.
Det er nede ved vandet bag dit stjerneobservatorie, det er flyvende dirt blokke over en græskarmark og er kun for at give lys, ikke for at høste kaktus.
Jeg har unbanned dig så du kan komme ind og fikse det.
- xmansen
Hej fedeanderzen, tak for dit hurtige svar. Kan desværre ikke komme ind på serveren grundet minecraft update - men skal nok få det ordnet snarest muligt. Tak for din vurdering, er glad for jeg kan få lov til at spille på serveren igen.
*Edit
De ulovlige blokke er nu fjernet.
Mvh xmansen
*Edit
De ulovlige blokke er nu fjernet.
Mvh xmansen
Last edited by xmansen on 29 Mar 2013, 09:53, edited 1 time in total.
Mvh xmansen
/finestone fortress crew
/finestone fortress crew
- FedeAnderzen
Laver du noget lort herinde fremover, banner jeg din far.xmansen wrote:Hej fedeanderzen, tak for dit hurtige svar. Kan desværre ikke komme ind på serveren grundet minecraft update - men skal nok få det ordnet snarest muligt. Tak for din vurdering, er glad for jeg kan få lov til at spille på serveren igen.
Mvh xmansen