Dit Navn: Jon
Dit Minecraft Navn: JonJakken
Alder: 32
Sted: Østjylland
Interesser: Træning, League Of Legends, Diablo 3, minecraft
Minecraft erfaring: Har spillet lidt løst og bygget nogle store ting, men er altid end med folk har fjernet serveren på trods af de har lovet den ville blive. Så nu prøver jeg igen
Hvor har du hørt om crafters.dk: Søgte på minecraft serverlist
Hvorfor vil du joine vores server: Det virker som en server som har været online over en lang periode, og derfor forsvinder de ting man bygger ikke igen. Der findes ikke noget mere træls :/
Når man læser på HP og forum virker det til det ikke kun er børn, men der også er ældre personer )
Har læst reglerne
VIP ansøgning
- Nielsen74
Re: VIP ansøgning
godkendt, kom ind på serveren og få en test om reglerne.Jonjakken wrote:Dit Navn: Jon
Dit Minecraft Navn: JonJakken
Alder: 32
Sted: Østjylland
Interesser: Træning, League Of Legends, Diablo 3, minecraft
Minecraft erfaring: Har spillet lidt løst og bygget nogle store ting, men er altid end med folk har fjernet serveren på trods af de har lovet den ville blive. Så nu prøver jeg igen
Hvor har du hørt om crafters.dk: Søgte på minecraft serverlist
Hvorfor vil du joine vores server: Det virker som en server som har været online over en lang periode, og derfor forsvinder de ting man bygger ikke igen. Der findes ikke noget mere træls :/
Når man læser på HP og forum virker det til det ikke kun er børn, men der også er ældre personer )
Har læst reglerne
- Jonjakken
Kan ikke joine, der står serveren er outdated. Jeg har installeret version 1.5.1
Skal jeg bruge en anden version en den som jeg bruger nu?
- Grandt_666
Vi kører stadig med 1.4.7, indtil Bukkit har fået lavet en stabil version.Jonjakken wrote:Kan ikke joine, der står serveren er outdated. Jeg har installeret version 1.5.1
Her er en tråd om muligheden for at rulle tiden tilbage.
viewtopic.php?f=10&t=5067
Member of The Islanders
- Erobran
Jeg bruger spoutcraft indtil vi opdatere altså hvis du ikke kan finde ud/ikke gider det andet, linket er http://get.spout.org/.
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
- Jonjakken
Mange tak, har faktisk kæmpet med det lige siden
Håber det virker bedre
Håber det virker bedre
- Nielsen74
Fejlede første test, virkede lidt usikker i reglerne og kan få en ny test i morgen.
- xcanner