hey har tænkt på, det kunne være virklig fedt at have en adventure world som hva permenent med sin ejen nether, som også er permenent. der skal være mobs slået til salfølig. et problem bliver nok raglen omkring sand, da man ikk skulle kunne bringe items over i den her nye værden. (lyder måske drastisk men ide kunne være en seperat sever)..
denne værden skal kun være for folk der her vist sin vær på severn.. ved fks at ha været på severn i 1 måndes tid..
så vi slipper for støste delen af byggerier af folk som bliver banned hurigt efter at komme på..
forde jeg kommer med sådan et stort forslag er et jeg kedrer mig gevaldig, og ville gerne starte på ny. men svært at komme igang når man ellerrade har sat en base op... :3
Ny værden
- Casper98dk
Re: Ny værden
Du kan da gå igang i adventure med tomt inventory
- pitti999
Du kan bare ligge dine ting ii gratis kisten. Så skal du nok komme af med det.
Im mr meeseeks look at me...
- julemand101
Jeg vil ikke splitte vores byggeprojekter op i flere worlds da det gør det meget besværligt at få det totale overblik over serveren og du vil ikke længere kunne rejse med metro ud til alle områder.
Din ide mangler også en del gennemtænkning. Hvad gør vi når der går et år og du begynder at kede dig igen? Skal vi lave endnu en adventure world der aldrig må slettes? En anden slags world der aldrig må slettes? Hvorfor kan du ikke bare smide alle dine items væk og så lave noget ude i adventure vi har i dag? Eller smide alle ting væk og lave et nyt sted ude i normal world?
Mit største problem med din ide er omkring man skal vise sit værd på serveren. Det hører ingen steder hjemme at nye brugere der først har brugt tid på oprette sig på forummet, lave en ansøgning, vente på ansøgning godkendes, tage en test inde på serveren ikke har adgang til alt fra dag 1 men skal vente en måneds tid. Hvad er dit problem med bygninger lavet af nye brugere? Vi skal alle kunne være herinde på serveren og jeg vil tro at størstedelen af alle nye brugere kan bygge langt bedre end det jeg kan.
Hvis du har et problem med at nye brugere griefer så kom med de tilfælde det er sket og vi skal nok rette op på skaderne. I hovedtræk kan dit forslag siges: Lav Crafters.dk forfra hvor alt er nulstillet og kun brugere der har vist sig dygtig inde på den "gamle" server har lov til at komme over i den nye server.
Så nej jeg godtager ikke dit forslag.
Din ide mangler også en del gennemtænkning. Hvad gør vi når der går et år og du begynder at kede dig igen? Skal vi lave endnu en adventure world der aldrig må slettes? En anden slags world der aldrig må slettes? Hvorfor kan du ikke bare smide alle dine items væk og så lave noget ude i adventure vi har i dag? Eller smide alle ting væk og lave et nyt sted ude i normal world?
Mit største problem med din ide er omkring man skal vise sit værd på serveren. Det hører ingen steder hjemme at nye brugere der først har brugt tid på oprette sig på forummet, lave en ansøgning, vente på ansøgning godkendes, tage en test inde på serveren ikke har adgang til alt fra dag 1 men skal vente en måneds tid. Hvad er dit problem med bygninger lavet af nye brugere? Vi skal alle kunne være herinde på serveren og jeg vil tro at størstedelen af alle nye brugere kan bygge langt bedre end det jeg kan.
Hvis du har et problem med at nye brugere griefer så kom med de tilfælde det er sket og vi skal nok rette op på skaderne. I hovedtræk kan dit forslag siges: Lav Crafters.dk forfra hvor alt er nulstillet og kun brugere der har vist sig dygtig inde på den "gamle" server har lov til at komme over i den nye server.
Så nej jeg godtager ikke dit forslag.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Fantasykitten
tror ikk i har forstået pointen :/ den adventure vi har nu bliver jo resat en gang i mellem....
iden hva en permenant adventure. kort sagt ville jeg ønske hele severn bliv resat og vi startede fra ny.
men tror ikk alle ville være glade for det. så ville ønske en crafters2
iden hva en permenant adventure. kort sagt ville jeg ønske hele severn bliv resat og vi startede fra ny.
- julemand101
Det er netop det jeg har forstået men hvad gør vi om et år når du er træt af verden igen? Laver Crafters3? Hvem vil bruge de gamle maps? Hvorfor beholde de gamle maps hvis ingen vil bruge dem?Fantasykitten wrote:tror ikk i har forstået pointen :/ den adventure vi har nu bliver jo resat en gang i mellem....
Det du beder om er Crafters ikke skal være Crafters men en anden server. Vores fundament for serveren er vores normale verden aldrig nulstilles men du vil have den nulstillet. Jeg vil næsten sige at uanset hvor mange der kommer og siger normal world skal nulstilles så kommer det ikke til at ske. Personligt så synes jeg netop Crafters er Crafters pga. fundamentale ting som princippet om aldrig nulstille hovedkortet, ingen snyd og godt sammenhold. En person der vælger at bruge adskillige timer på et projekt ved at det ikke bare bliver fjernet.
Det du søger finder du ikke her.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.