Ban pga. X-ray?

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Dont-say-no-to-panda

Ban pga. X-ray?

Post by Dont-say-no-to-panda »

Hej.
Ligesom den anden sag der kører med Mellaton er jeg blevet bannet for brug af x-ray, skriver I i hvert fald.

Ja... why?

Mvh

Den der panda
FedeAnderzen

Re: Ban pga. X-ray?

Post by FedeAnderzen »

Dont-say-no-to-panda wrote:Hej.
Ligesom den anden sag der kører med Mellaton er jeg blevet bannet for brug af x-ray, skriver I i hvert fald.

Ja... why?

Mvh

Den der panda

Det er mig der har banned dig for at bruge xray lign. snyd. Nøjagtigt som i sagen med Mellaton har du minet dia ved at snyde. Se nedenstående billeder for bevis:
Et rum med eneste adgang igennem lava, du har minet dia.
Et rum med eneste adgang igennem lava, du har minet dia.
Endnu et rum under lava, det specielle ved dette rum er dog at der under lavaen var stone. Hvordan kunne du se igennem det ?
Endnu et rum under lava, det specielle ved dette rum er dog at der under lavaen var stone. Hvordan kunne du se igennem det ?
Modsatte ende af samme rum, du har minet dia.
Modsatte ende af samme rum, du har minet dia.
Som Mellaton skriver, kunne du først ikke se igennem lava, men måtte til at tweake dit spil før det virkede så du kunne. Denne aktive indsats for at kunne snyde er det der gør at du kan anse dig selv som permanent banned.
Image
Dont-say-no-to-panda

Altså, jeg kan stadigvæk ikke se igennem lava, kun når jeg er meget tæt på? Selvfølgelig ville jeg sætte min opsætning op ligesom Mellaton hvis det var fordi jeg havde lave indstillinger og det er normalt man kan se i lava?

Første billede er netop som du skriver kommet efter jeg har hugget diamant som lå ud til laven og som derfor var synlig?
Andet billede, har du nogensinde hugget ind et random sted for derefter at finde dia? ja det helt sikkert, det tror jeg ikke der er nogen der kan sige de ikke har prøvet.
Tredje billede, kan jeg ikke huske. Men hvis det er som du skriver i modsatte ende af et rum, så giver det ret god mening at man tjekker alle steder i minen. Igen det gør alle.
"Denne aktive indsats for at kunne snyde er det der gør at du kan anse dig selv som permanent banned.
Betyder dette at du allerede har afsat en dom uden at se på mit forsvar? plus, at jeg ikke har ændret noget i mine indstillinger så det kan du jo ikke sige noget til?
Dont-say-no-to-panda

Plus plus plus..

Hvis jeg havde brugt x-ray, så havde jeg nok også hentet mere end de max 10 diamanter jeg har fundet? hvor kun halvdelen har ligget ved lava? oven i burde der være flere ressourcer omkring lavaen jeg burde have fundet må man næsten gå ud fra? hvorfor skulle jeg hvis jeg kunne se alt kun have taget noget af det, det giver jo ingen mening?
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Dont-say-no-to-panda wrote:Altså, jeg kan stadigvæk ikke se igennem lava, kun når jeg er meget tæt på? Selvfølgelig ville jeg sætte min opsætning op ligesom Mellaton hvis det var fordi jeg havde lave indstillinger og det er normalt man kan se i lava?

Første billede er netop som du skriver kommet efter jeg har hugget diamant som lå ud til laven og som derfor var synlig?
Andet billede, har du nogensinde hugget ind et random sted for derefter at finde dia? ja det helt sikkert, det tror jeg ikke der er nogen der kan sige de ikke har prøvet.
Tredje billede, kan jeg ikke huske. Men hvis det er som du skriver i modsatte ende af et rum, så giver det ret god mening at man tjekker alle steder i minen. Igen det gør alle.
"Denne aktive indsats for at kunne snyde er det der gør at du kan anse dig selv som permanent banned.
Betyder dette at du allerede har afsat en dom uden at se på mit forsvar? plus, at jeg ikke har ændret noget i mine indstillinger så det kan du jo ikke sige noget til?
BIllede 2 og 3 er af samme rum. Der er kun fjernet de 4 blokke som ses på billede 2, de er alle under lava. Billede 3 er den anden ende af samme rum. Det der undrer mig ved netop det rum er at du er kommet vadende i lavaen, har fjernet 4 blokke sten under den og UNDER de sten har du fundet fundet dia. Hvis du bare går rundt i lavaen, som du selv siger du ikke rigtig kan se noget igennem, hvorfor fjerner du så pludselig lidt sten og graver dig hen til noget dia ?
Image
Dont-say-no-to-panda

Synes det er svært at forklare ud fra de billeder hvad der er sket, det ikke ligefrem fordi man går og husker på hvordan det er sket i alle situationer.
Men er vi enige om at jeg kan have fjernet en sten, og så var der diamant? jeg har nok ikke fjernet alle fire sten for at kunne se det. Så det vil sige at hvis jeg har hugget en sten væk ville jeg kunne have fundet det, er det korrekt?

Synes ikke du svarer mig på det med indstillingerne, dømmer du mig også på at jeg har skrevet at jeg ville prøve og sætte mine settings ligesom Mellaton for at se om det var normalt at man kunne se i lava? men ikke har gjort det endnu?
Du svarer heller ikke på om du kan se det fornuftige i at jeg skulle have fjernet under 10 diamanter og ladet alt andet være? hvis det var jeg kunne se alt.
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Dont-say-no-to-panda wrote:Synes det er svært at forklare ud fra de billeder hvad der er sket, det ikke ligefrem fordi man går og husker på hvordan det er sket i alle situationer.
Men er vi enige om at jeg kan have fjernet en sten, og så var der diamant? jeg har nok ikke fjernet alle fire sten for at kunne se det. Så det vil sige at hvis jeg har hugget en sten væk ville jeg kunne have fundet det, er det korrekt?

Synes ikke du svarer mig på det med indstillingerne, dømmer du mig også på at jeg har skrevet at jeg ville prøve og sætte mine settings ligesom Mellaton for at se om det var normalt at man kunne se i lava? men ikke har gjort det endnu?
Du svarer heller ikke på om du kan se det fornuftige i at jeg skulle have fjernet under 10 diamanter og ladet alt andet være? hvis det var jeg kunne se alt.
Billederne oppe i min første post er alle taget bag lava hvor det ikke har været muligt at komme hen uden at komme igennem lavaen. De 2 sidste er fra samme rum og der har du endda først kunne se dia ore efter at have gravet sten væk. Jeg er helt klar over at du kan rende rundt i lava og mine blokke væk, men det er lidt fjollet hvis man ikke kan se noget.

Om du har minet 10 eller 1000 ores på denne måde er ligemeget straffen er den samme.
Image
Dont-say-no-to-panda

Okay, nu skal du lige afgøre nogle ting for mig.
1. Har du nogensinde minet en blok væk og fundet diamant eller ligende et random sted?
2. Hvis jeg kunne se med x-ray, hvorfor skulle jeg så kun have taget diamant, intet andet? og kun taget under 10 diamant? hvorfor ikke bare fjerne mere?
3. Mellaton er nu blevet bannet for at have brugt exploits ikke x-ray. Hvorfor skulle jeg så lige pludselig bruge x-ray?

Som jeg ser det, har mit held (ved at fjerne en sten) blevet til uheld ved at det ser ud som om at jeg bruger x-ray. Jeg kan ikke forsvare mit "held" andet end at sige at jeg på intet tidspunkt har kunne se under lava, jeg har ikke de samme indstillinger som Mellaton eller de samme mods, har faktisk ikke nogle.
Det eneste jeg har gjort, er at gå under lave ligesom spillet er lavet til man kan. Jeg har hverken brugt x-ray eller exploites. Mit "held" har bidt mig i r****.
Jeg kan godt se hvordan det kan se forkert ud, uden tvivl. Men at jeg skal blive bannet for det, det er ikke den rigtige dom på nogen måde som jeg ser det.
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Dont-say-no-to-panda wrote:Okay, nu skal du lige afgøre nogle ting for mig.
1. Har du nogensinde minet en blok væk og fundet diamant eller ligende et random sted?
2. Hvis jeg kunne se med x-ray, hvorfor skulle jeg så kun have taget diamant, intet andet? og kun taget under 10 diamant? hvorfor ikke bare fjerne mere?
3. Mellaton er nu blevet bannet for at have brugt exploits ikke x-ray. Hvorfor skulle jeg så lige pludselig bruge x-ray?

Som jeg ser det, har mit held (ved at fjerne en sten) blevet til uheld ved at det ser ud som om at jeg bruger x-ray. Jeg kan ikke forsvare mit "held" andet end at sige at jeg på intet tidspunkt har kunne se under lava, jeg har ikke de samme indstillinger som Mellaton eller de samme mods, har faktisk ikke nogle.
Det eneste jeg har gjort, er at gå under lave ligesom spillet er lavet til man kan. Jeg har hverken brugt x-ray eller exploites. Mit "held" har bidt mig i r****.
Jeg kan godt se hvordan det kan se forkert ud, uden tvivl. Men at jeg skal blive bannet for det, det er ikke den rigtige dom på nogen måde som jeg ser det.

At du kun har minet 10 dia kan jo skyldes at du blev snuppet netop som du var gået igang.

At du mener det er held er helt hen i vejret, det er 2 steder billederne viser, hvor du begge steder ikke ville have kunnet se diamanterne selvom du stod lige ved dem, da du ikke kan se igennem lava.

Både du og Mellaton er banned for X-ray eller lign. snyd
Image
Dont-say-no-to-panda

Jeg blev ikke snuppet i mens jeg gjorde det. Det kan I se på hvornår jeg har været online og hvornår du har bannet..
Det ene sted skyldes at jeg har været heldig, det andet billede er jo fordi jeg har gået rundt og fundet er vi ikke enige om det?

Du kan simpelthen ikke svare mig på om jeg er bannet pga. x-ray? fordi det ved vi nok efter hånden at det har jeg ikke brugt. Og da jeg ikke har kunne se igennem lava har jeg altså heller ikke udnyttet spillet.. Så du kan i princippet ikke sige hvad jeg er bannet for, som jeg rent faktisk HAR gjort? Du banner mig fordi jeg har været "heldig".

Er der virkelig ikke andre er jer mods der læser med på denne tråd som kan se det fornuftige i denne sag? det virker meget som om at denne FedeAnderzen banner for at skulle banne men ikke rigtig kan se hvad vi skriver til ham. Ved ikke om han har en eller anden personlig vendetta mod Mellaton og mig.
Post Reply