Mit navn: Peter
Mit Minecraft navn: 500pd
Alder: 12
Sted: Midtsjælland
Interesser: Computer, Spil, Minecraft, Læse, Hygge sig
Minecraft erfaring: Ja jeg har spillet før. Jeg har både spillet Singleplayer og Multiplayer, Multiplayer på en hel del servere kan ikke helt huske hvilke. Jeg har spillet minecraft ca. 2 år.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem minecraftforum.dk
Venner på serveren: Har ikke rigtigt nogen endu.
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg synes det ligner en fed server hvor man ikke kan snyde og det kan jeg rigtig godt lide. Jeg har kigget lidt omkring og det ser rigtigt fedt ud, jeg kan bare ikke helt finde ud af metroerne
Har du læst og forstået reglerne? Ja jeg har læst og forstået reglerne.
V.I.P. Ansøgning
- Grandt_666
Re: V.I.P. Ansøgning
500pd wrote:Mit navn: Peter
Mit Minecraft navn: 500pd
Alder: 12
Sted: Midtsjælland
Interesser: Computer, Spil, Minecraft, Læse, Hygge sig
Minecraft erfaring: Ja jeg har spillet før. Jeg har både spillet Singleplayer og Multiplayer, Multiplayer på en hel del servere kan ikke helt huske hvilke. Jeg har spillet minecraft ca. 2 år.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem minecraftforum.dk
Venner på serveren: Har ikke rigtigt nogen endu.
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg synes det ligner en fed server hvor man ikke kan snyde og det kan jeg rigtig godt lide. Jeg har kigget lidt omkring og det ser rigtigt fedt ud, jeg kan bare ikke helt finde ud af metroerne
Har du læst og forstået reglerne? Ja jeg har læst og forstået reglerne.
Jeg godkender din ansøgning.
Kom ind på serveren og få en test i reglerne af en moderator (blå) eller admin (rød)
Member of The Islanders
-
Re: V.I.P. Ansøgning
Kan få en ny ansøgning efter d. 6/4-13 kl. 20:30.
Han var lang tid om at svare, og et af hans svar var 100% kopieret fra regelsiden.
Vær ekstra opmærksom på tegn på snyd.
Han var lang tid om at svare, og et af hans svar var 100% kopieret fra regelsiden.
Vær ekstra opmærksom på tegn på snyd.
- Grandt_666