Jeg blev bannet for grief

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
TheSteffen980

Jeg blev bannet for grief

Post by TheSteffen980 »

Hej ledere af crafters!

Ja jeg er så blevet bannet fra crafters, og jeg er 100% klar over hvad der sker. Men det var altså min storebror på 16 som stjal min bærbar mens jeg var på toilet, Da jeg kom tilbage så jeg, at jeg var i fængslet, og prøvede at overbevise jer, om at det var ham. Det var min storbror der skrev det med trusler og det med pd500. Jeg er virkelig ked af det som min storebror har gjort, og jeg vil gøre det mindste tilgengæld, hvis i giver mig en chance igen. Jeg ved godt at man ikke skal overlade sin bruger til andre, men han stjal den mens jeg ikke var der. Jeg har sagt det til ham, og sagt det til mine forældre, og han har fået stor skældud. Jeg håber inderligt at få en chance til. :(
BetinaLerche

Re: Jeg blev bannet for grief

Post by BetinaLerche »

TheSteffen980 wrote:Hej ledere af crafters!

Ja jeg er så blevet bannet fra crafters, og jeg er 100% klar over hvad der sker. Men det var altså min storebror på 16 som stjal min bærbar mens jeg var på toilet, Da jeg kom tilbage så jeg, at jeg var i fængslet, og prøvede at overbevise jer, om at det var ham. Det var min storbror der skrev det med trusler og det med pd500. Jeg er virkelig ked af det som min storebror har gjort, og jeg vil gøre det mindste tilgengæld, hvis i giver mig en chance igen. Jeg ved godt at man ikke skal overlade sin bruger til andre, men han stjal den mens jeg ikke var der. Jeg har sagt det til ham, og sagt det til mine forældre, og han har fået stor skældud. Jeg håber inderligt at få en chance til. :(

Er du klar over hvor meget der er blevet griefet?
TheSteffen980

Post by TheSteffen980 »

Ja. jeg har fulgt med i chatten på worldmap
julemand101

Post by julemand101 »

4. Du har selv ansvar for din egen Minecraft Bruger, og alle handlinger der kan spores til den på crafters.dk.
Eftersom din bruger har griefet 200 blokke på ca. 10 min så er det en hel del. Der er griefet på mange lokationer og det var noget af et arbejde at få styr på det. Eftersom du selv har ansvaret for din bruger og de ting der sker med den så er det derfor du er banned.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
TheSteffen980

Post by TheSteffen980 »

Er det perm, eller vil jeg på nogen måde have mulighed for at få et unban?
badeand99

Post by badeand99 »

Det skal lige siges at jeg kender Steffen rigtig godt! Jeg VED at det ikke ligner ham at gøre sådan noget. Men det ligner derimod hans storebror meget....
“Nobody dies a virgin... Life fucks us all.”

-Kurt Cobain
TheSteffen980

Post by TheSteffen980 »

Kan altså ikke forstå hvorfor jeg ikke må få en chance mere, når det var fordi min bror stjal min bærbar. Kender godt reglerne og er frygtelig ked af det
julemand101

Post by julemand101 »

TheSteffen980 wrote:Kan altså ikke forstå hvorfor jeg ikke må få en chance mere, når det var fordi min bror stjal min bærbar. Kender godt reglerne og er frygtelig ked af det
Du kender reglerne men forstår ikke hvorfor du ikke får en chance til? :?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
TheSteffen980

Post by TheSteffen980 »

Godt så. Det er også iorden, men er det så perm eller på bestemt tid?
julemand101

Post by julemand101 »

Vurderer jeg nok i morgen når jeg er har tænkt mere over det.
Post Reply