Jeg blev bannet for grief

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
julemand101

Re: Jeg blev bannet for grief

Post by julemand101 »

Hvilke tiltag har du lavet for at undgå den her slags sker igen? Jeg går ud fra du er klar over det ikke er vildt smart at have autologin til Minecraft og især ikke når du har personer i huset der er destruktive.

Overbevis mig venligst at det her aldrig nogensinde kan komme til at ske igen.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
TheSteffen980

Post by TheSteffen980 »

Ja, jeg havde måske autologin på mit minecraft før, men det har jeg i såfald slået fra, plus jeg har ændret min adgangskode. Crafters er min ynglingsserver, og jeg elsker fællesskabet og der er bare generelt hyggeligt. Fremover vil jeg også logge ud af minecraft, hvis jeg forlader min computer. Håber inderligt på en chance mere...
julemand101

Post by julemand101 »

Udmærket du nøjes med en måneds ban. Du kommer derfor ind igen: 8. maj 2013. Skriv gerne i tråden når tiden er gået da vi har det med at glemme det.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
TheSteffen980

Post by TheSteffen980 »

Du aner ikke, hvor tanknemlig jeg er for det. Tusinde tak. Jeg er virkelig ked af det der skete, som sagt. Enormt beklageligt
julemand101

Post by julemand101 »

Vil lige påpege at vi har fundet noget grief udenfor spawn (en fjernet blad blok og noget græs). Jeg vil ikke øge tiden for dit ban men blot lige gøre opmærksom på at den slags ikke er i orden. Hvis du laver et uheld så sig til eller fix det hurtigst muligt selv.
TheSteffen980

Post by TheSteffen980 »

Med hensyn til det stykke græs, så er jeg godt klar over det. Det skete lidt efter jeg kom ind på serveren ved et uheld. Jeg havde intet på mig. Det vil jeg godt stå frem og sige var et uheld. Skal nok sige til/fikse det næste gang der sker et uheld.
TheSteffen980

Post by TheSteffen980 »

Hejsa igen :)

Ja jeg vil lige påminde om at det er d. 8 imorgen, og så er jeg unbanned. Ja jeg ved godt at det virker åndsvagt at skrive på den måde, men har bare savnet Crafters utrolig meget :p

Men det skal lige siges at imens jeg har været banned har jeg installeret et MOD som hedder Rei's minimap, som blot er en GPS hvis man spiller singleplayer. Skal jeg afinstallere den, eller er det iorden at jeg har den, selvom der er teleporters på Crafters?
julemand101

Post by julemand101 »

Skal forsøge at huske det. :)

Dit minimap er i orden ifølge Ninjastick har jeg fået at vide.
Ninjastick

Post by Ninjastick »

julemand101 wrote:Skal forsøge at huske det. :)

Dit minimap er i orden ifølge Ninjastick har jeg fået at vide.
I orden, så længe du har den originale version, og ikke en af dem der er "pillet ved" til at kunne se caves og entities.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
BetinaLerche

Post by BetinaLerche »

Unbanned.
Post Reply