Gammel spiller søger unban.
- Thing4ever
Gammel spiller søger unban.
Godaften.
Mit navn er Andreas Thing. (Thing4ever)
Jeg blev bannet den 24/6 2012 på grund af følgende.
thing4ever 2012-06-24 21:49:57 Ban Banned for grief: ødelagt andres bygning/konstruktioner.
Lokation: Spawn byen.
thing4ever 2012-06-24 21:42:56 Jail 2012-06-29 21:39:51 Byggede en jordbro under bomberman turneringen for at komme ud på mit mc. Har været venlig og kun give 5 dage.
Jeg blev desværre bannet på Crafters.dk tilbage i sommer 2012, men forstår udmærket hvorfor.
Crafters var en af de første servere jeg joinede, og forstod derfor ikke på samme måde hvordan man opførte sig på en server. Siden det føler jeg at jeg er blevet mere moden, og har fået stor forståelse for hvor vigtigt det er at overholde alle regler på alle servere. Jeg kan se at jeg ikke er den eneste der er blevet bannet på serveren, og kan se at der også derfor er mange "Klage over ban" threads der ikke bliver godkendt. Håber dog at i vil læse det her igennem, da jeg har tænkt meget over at sende det her.
Savner tiden på Crafters.dk
/Thing4ever
Mit navn er Andreas Thing. (Thing4ever)
Jeg blev bannet den 24/6 2012 på grund af følgende.
thing4ever 2012-06-24 21:49:57 Ban Banned for grief: ødelagt andres bygning/konstruktioner.
Lokation: Spawn byen.
thing4ever 2012-06-24 21:42:56 Jail 2012-06-29 21:39:51 Byggede en jordbro under bomberman turneringen for at komme ud på mit mc. Har været venlig og kun give 5 dage.
Jeg blev desværre bannet på Crafters.dk tilbage i sommer 2012, men forstår udmærket hvorfor.
Crafters var en af de første servere jeg joinede, og forstod derfor ikke på samme måde hvordan man opførte sig på en server. Siden det føler jeg at jeg er blevet mere moden, og har fået stor forståelse for hvor vigtigt det er at overholde alle regler på alle servere. Jeg kan se at jeg ikke er den eneste der er blevet bannet på serveren, og kan se at der også derfor er mange "Klage over ban" threads der ikke bliver godkendt. Håber dog at i vil læse det her igennem, da jeg har tænkt meget over at sende det her.
Savner tiden på Crafters.dk
/Thing4ever
- julemand101
Re: Gammel spiller søger unban.
Har læst din forklaring og jeg svarer på den i løbet af i morgen.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- julemand101
Jeg godtager undskyldningen eftersom det er lang tid siden efterhånden, du har ikke skrevet idiotiske ubegrundet tråde før i "klage over ban" samt din undskyldning er af langt højere kvalitet end gennemsnittet.
Håber du har lært lektien. Velkommen tilbage. Husk lige at læse op på reglerne igen:
http://www.crafters.dk/regler/
Håber du har lært lektien. Velkommen tilbage. Husk lige at læse op på reglerne igen:
http://www.crafters.dk/regler/
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- julemand101
Jeg har banned dig igen fordi jeg kan se tobiasbillemix bruger samme IP som dig og han er banned for en hel del vrøvl på serveren. Hvordan kender i hinanden?
- Thing4ever
Hej
Øhm, Tobiasbillemix er min gode ven, som jeg er sammen med lige nu. Vi går i klasse sammen, og derfra kender vi hinanden. Jeg ved ikke hvad han har lavet på serveren, men han siger han måske har reklameret for andre servere. Vi bruger en del tid sammen, når vi spiller Minecraft. Ved ikke rigtig mere hvad jeg kan sige, udover jeg kan dokumentere med lyd, billeder og Facebook, at vi er 2 forskellige drenge.
Øhm, Tobiasbillemix er min gode ven, som jeg er sammen med lige nu. Vi går i klasse sammen, og derfra kender vi hinanden. Jeg ved ikke hvad han har lavet på serveren, men han siger han måske har reklameret for andre servere. Vi bruger en del tid sammen, når vi spiller Minecraft. Ved ikke rigtig mere hvad jeg kan sige, udover jeg kan dokumentere med lyd, billeder og Facebook, at vi er 2 forskellige drenge.
- julemand101
Fair nok. Bare du sørger for han ikke får lov til at spille på serveren da han ikke vil blive unbanned. Husk du selv har ansvaret for din egen konto.
- Thing4ever
Hej igen..
Jeg blev for lidt over et år siden banned (igen), på en baggrund som jeg i dag ikke kan huske..
Jeg savner serveren, men jeg vil på den baggrund at jeg er blevet banned 2 gange før, sagtens forstå i ikke vil unbanne mig.
Det eneste jeg egentlig gerne vil have besked på er hvad årsagen er til at jeg blev bannet..
Håber i har lysten til at fortælle mig dette, ellers må i have en forsat god aften
Jeg blev for lidt over et år siden banned (igen), på en baggrund som jeg i dag ikke kan huske..
Jeg savner serveren, men jeg vil på den baggrund at jeg er blevet banned 2 gange før, sagtens forstå i ikke vil unbanne mig.
Det eneste jeg egentlig gerne vil have besked på er hvad årsagen er til at jeg blev bannet..
Håber i har lysten til at fortælle mig dette, ellers må i have en forsat god aften
- FedeAnderzen
Du skal måske lige have en opfriskende snak med din mor: viewtopic.php?f=22&t=5272Thing4ever wrote:Hej igen..
- Thing4ever
Ohhh. Jeg forstår. I tror stadigvæk at mig og Tobiasbillemix er den samme person. Problemet er det er vi ikke. Ja vi er venner, og ja vi sidder faktisk lige nu ved siden af hinanden. Jeg har snakket med Julemanden om det før (se længere længere oppe i tråden), grunden til jeg muligvis er bannet er vel fordi de/han er IP banned, og at jeg sidder hjemme ved ham lige nu. Jeg kommer hjem til mig selv engang senere i dag, og vil lige prøve at se om jeg har adgang der
Eller kan du svarer mig på om det er IP ban der gør jeg ikke kan komme ind eller det er min account?
/thing4ever
Eller kan du svarer mig på om det er IP ban der gør jeg ikke kan komme ind eller det er min account?
/thing4ever
- FedeAnderzen
Det er din bruger der er banned og det er ikke fordi vi tror at i er den samme person. Du er banned for først at have bygget en jordbro ud over arenaen under et Bomberman event, det blev du så senere benådet for.Thing4ever wrote:Ohhh. Jeg forstår. I tror stadigvæk at mig og Tobiasbillemix er den samme person. Problemet er det er vi ikke. Ja vi er venner, og ja vi sidder faktisk lige nu ved siden af hinanden. Jeg har snakket med Julemanden om det før (se længere længere oppe i tråden), grunden til jeg muligvis er bannet er vel fordi de/han er IP banned, og at jeg sidder hjemme ved ham lige nu. Jeg kommer hjem til mig selv engang senere i dag, og vil lige prøve at se om jeg har adgang der
/thing4ever
Et stykke tid efterblev du så banned for noget grief og derefter prøvede du at oprette en ny bruger i din mindreårige søsters navn for at komme ind og spille igen af den vej. Den slags numre gider vi ikke, det er snyd og derfor lukker jeg dig ikke ind igen.