VIP ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Jonas3142

VIP ansøgning

Post by Jonas3142 »

Hej jeg hedder Johannes, mit minecraft brugernavn er Jonas3142, jeg er 14 år gammel og bor i gladsaxe komune i københavn. (på sjælland)

mine interesser er computerspil, lidt badmminton en gang i mellem og lidt andet. (sådan lidt af hvert)

jeg har spillet minecraft i en længere periode siden en af mine venner viste mig spillet, kan ikke helt huske hvikken version, bare at "maskingeværsbuen" som jeg kalder det, var der på det tidspunk jeg begyndte på spillet.
min bruger er dog nyere på grund af at jeg startede med at spille singleplayer på min vens bruger.

jeg har en viden om hvordan redstone, breeding, enchantments, brygning og de fleste af de ting der er med i minecraft fungere for det meste, dog er der noget i den nye redstone-update jeg ikke har helt styr på endnu.

jeg har også spillet multiplayer på samtelige servere som fx. spartanmc.net euro-craft.org og andre mindre servere, jeg er i øjeblikket moderator på en mellem stor server kaldet flazecraft.

mit kendskab til servere er altså godt og også mit kendskab til minecraft.

jeg har fundet serveren på minecraftforum.dk via en lille post.

jeg vil gerne joine serveren fordi jeg syntes at det er rart at kunne vælge mellem flere servere hvor der er venlige brugere på og man kan komme ind og snakke/tale med andre og bare have det sjovt.

jeg har læst reglerne igennem og forstået dem.

-Johannes
Grandt_666

Re: VIP ansøgning

Post by Grandt_666 »

Jonas3142 wrote:Hej jeg hedder Johannes, mit minecraft brugernavn er Jonas3142, jeg er 14 år gammel og bor i gladsaxe komune i københavn. (på sjælland)

mine interesser er computerspil, lidt badmminton en gang i mellem og lidt andet. (sådan lidt af hvert)

jeg har spillet minecraft i en længere periode siden en af mine venner viste mig spillet, kan ikke helt huske hvikken version, bare at "maskingeværsbuen" som jeg kalder det, var der på det tidspunk jeg begyndte på spillet.
min bruger er dog nyere på grund af at jeg startede med at spille singleplayer på min vens bruger.

jeg har en viden om hvordan redstone, breeding, enchantments, brygning og de fleste af de ting der er med i minecraft fungere for det meste, dog er der noget i den nye redstone-update jeg ikke har helt styr på endnu.

jeg har også spillet multiplayer på samtelige servere som fx. spartanmc.net euro-craft.org og andre mindre servere, jeg er i øjeblikket moderator på en mellem stor server kaldet flazecraft.

mit kendskab til servere er altså godt og også mit kendskab til minecraft.

jeg har fundet serveren på minecraftforum.dk via en lille post.

jeg vil gerne joine serveren fordi jeg syntes at det er rart at kunne vælge mellem flere servere hvor der er venlige brugere på og man kan komme ind og snakke/tale med andre og bare have det sjovt.

jeg har læst reglerne igennem og forstået dem.

-Johannes
Din ansøgning er godkendt.

Kom ind og fang en moderator eller admin, og få en test i reglerne.
Member of The Islanders
FedeAnderzen

Re: VIP ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Testet og promoted
Image
Post Reply