ansøgning
- 9lucasdk9
ansøgning
hej, mit navn er Lucas og jeg mangler en server hvor jeg kan spille noget minecraft, jeg er 13 år og leder efter en server hvor man kan handle, hvor der ikke bliver griefet, og hvor der er så realistisk som muligt, derfor tjekkede jeg jeres server ud, og det ser ud som at i har godt styr på tingene så jeg kunne godt tænke mig at komme ind i fælleskabet
- Grandt_666
Re: ansøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)9lucasdk9 wrote:hej, mit navn er Lucas og jeg mangler en server hvor jeg kan spille noget minecraft, jeg er 13 år og leder efter en server hvor man kan handle, hvor der ikke bliver griefet, og hvor der er så realistisk som muligt, derfor tjekkede jeg jeres server ud, og det ser ud som at i har godt styr på tingene så jeg kunne godt tænke mig at komme ind i fælleskabet
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Member of The Islanders
- 9lucasdk9
mit navn er: Lucas Keller.
mit minecraft navn er: 9lucasdk9
min alder er: 13 år
jeg bor: 9000, Aalborg.
mine interreser er: computer, playstaition 3, fodbold og guitar.
mine erfaringer med minecraft er: jeg har spillet minecraft i 2-3 år og har deltaget i en masse servere med både venner og fremmede, jeg har også lavet en masse i singleplayer.
hvor jeg fandt serveren: jeg var inde på minecraftlisten.dk og ledte efter en server hvor man kan handle, og hvor greifing ikke toloreres og hvor man kan deltage i et stort samfund. så så jeg serveren og tjekkede den ud. og bestemte mig for at lave en ansøgning, da jeg gerne vil det seriøst.
personer jeg kender på serveren: ingen.
jeg har læst reglerne og accepterer dem fuldt ud.
mit minecraft navn er: 9lucasdk9
min alder er: 13 år
jeg bor: 9000, Aalborg.
mine interreser er: computer, playstaition 3, fodbold og guitar.
mine erfaringer med minecraft er: jeg har spillet minecraft i 2-3 år og har deltaget i en masse servere med både venner og fremmede, jeg har også lavet en masse i singleplayer.
hvor jeg fandt serveren: jeg var inde på minecraftlisten.dk og ledte efter en server hvor man kan handle, og hvor greifing ikke toloreres og hvor man kan deltage i et stort samfund. så så jeg serveren og tjekkede den ud. og bestemte mig for at lave en ansøgning, da jeg gerne vil det seriøst.
personer jeg kender på serveren: ingen.
jeg har læst reglerne og accepterer dem fuldt ud.
- GumZ1110
Hej Lucas
Kan du fylde mere info på den omkring dig som person så vi kan danne os et indtryk af hvem vi lukker ind ?
Mvh GumZ1110
Kan du fylde mere info på den omkring dig som person så vi kan danne os et indtryk af hvem vi lukker ind ?
Mvh GumZ1110
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
- julemand101
Inaktiv.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.