Hej jeg er en dreng på 14 jeg som bor i albertslund jeg kan godt lide at spille minecraft og er meget opfindsom. jeg bygger også selv ting på min singleplayer world
jeg skriver pænt og har meget tålmodighed jeg vil følge kravne og ikke smadre andres ting. jeg vil gøre det som man må og ikke det man ikke må
VIP
- Ninjastick
Re: VIP
GnuffleDK wrote:Hej jeg er en dreng på 14 jeg som bor i albertslund jeg kan godt lide at spille minecraft og er meget opfindsom. jeg bygger også selv ting på min singleplayer world
jeg skriver pænt og har meget tålmodighed jeg vil følge kravne og ikke smadre andres ting. jeg vil gøre det som man må og ikke det man ikke må
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- julemand101
Re: VIP
Inaktiv.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.