Mit navn: Daniel
Minecraft navn: Danieljensen4760
Alder:14
Sted: vordingborg Sjælland går i 8 klasse
interesser:computer/spil wow lol mc cod
Mc erfaring: Jeg har spillet minecraft ca 1 år og har både spillet på online servers og singel player og har brugt meget tid på det :O
Hørt om crafters: Minecraft listen
venner på serveren: har ingen venner på serveren lige nu men vil prøve og få dem med ind
Hvorfor vil du joine serveren: Jeg vil gerne joine jeres server fordi at jeg har brugt lang tid på at finde en ordentlig server og jeg syntes det skulle være den her
HAr du læst reglerne og forsået dem: ja jeg har læst reglerne og forsået dem ^^
Ansøning
- Nielsen74
Re: Ansøning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)danieljensen4760 wrote:Mit navn: Daniel
Minecraft navn: Danieljensen4760
Alder:14
Sted: vordingborg Sjælland går i 8 klasse
interesser:computer/spil wow lol mc cod
Mc erfaring: Jeg har spillet minecraft ca 1 år og har både spillet på online servers og singel player og har brugt meget tid på det :O
Hørt om crafters: Minecraft listen
venner på serveren: har ingen venner på serveren lige nu men vil prøve og få dem med ind
Hvorfor vil du joine serveren: Jeg vil gerne joine jeres server fordi at jeg har brugt lang tid på at finde en ordentlig server og jeg syntes det skulle være den her
HAr du læst reglerne og forsået dem: ja jeg har læst reglerne og forsået dem ^^
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Den er lidt tynd, måske du kan skrive lidt om hvad du mener at kunne bidrage med, hvem du er som person og hvad dine interesser er udover computer/spil?.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- julemand101
Re: Ansøning
Inaktiv.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.