Jeg (Challe115) ar spillet MC ca 3-4år er 13 år. Jeg har spillet meget MC kender det ud og ind. Jeg har læst reglerne jeg syndes de er fair nok forstår dem godt.
Selvføgeldig vil jeg da godt prøve Crafters.dk tror det kunne blive rigtig sjovt.
Kender nogle af spillerne.
Så ja jeg tænkte det bliver sjovt at prøve en ny server så det blev Crafters.dk
Håber i Accepter min ViP Ansøgning
Ansøgning om ViP
- Pars
Re: Ansøgning om ViP
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)challe115 wrote:Jeg (Challe115) ar spillet MC ca 3-4år er 13 år. Jeg har spillet meget MC kender det ud og ind. Jeg har læst reglerne jeg syndes de er fair nok forstår dem godt.
Selvføgeldig vil jeg da godt prøve Crafters.dk tror det kunne blive rigtig sjovt.
Kender nogle af spillerne.
Så ja jeg tænkte det bliver sjovt at prøve en ny server så det blev Crafters.dk
Håber i Accepter min ViP Ansøgning
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- challe115
Ansøgningom
Navn: Mathias
Minecraft Navn: Challe115
Interesser: Pc Spil Fx. Minecraft. Css. Combatarms Eu og Lidt Maplestory Eu. men især Minecraft
og at Hygge med Venner og Familien.
Erfaring: Har spillet minecraft 3-4 pr begyndte da jeg var 9år. har bygged meget og mit minecraft humør er Glad og Positivt.
Alder: 13År
Har ikke mere. Så.
Interesser: Pc Spil Fx. Minecraft. Css. Combatarms Eu og Lidt Maplestory Eu. men især Minecraft
Erfaring: Har spillet minecraft 3-4 pr begyndte da jeg var 9år. har bygged meget og mit minecraft humør er Glad og Positivt.
Har ikke mere. Så.
- Sighvatur
Re: Ansøgningom
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)challe115 wrote:Navn: Mathias
Har ikke mere. Så.
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- julemand101
Re: Ansøgning om ViP
Inaktiv.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.