Hej jeg hedder Daniel Skriver
mit minecraft Navn er Lokesh
Jeg er 16 år
Bor i Østjylland, Århus v. 8210
Jeg spiller meget Minecraft og mit mål i livet lige nu er at bare kunne få lov til at spille sammen med vennerne og have det sjovt
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i et år (op til flere servere),og så endelig fandt jeg en ordentlig server ( efter flere dårlige), men over tiden begyndte admin af lade være med at reagere over for greifers og til sidst var det bare for meget.
Jeg blev bare nød til at skifte server hvilket har ført mig hertil.
Venner: Augustbrun, Jensgp, cookiefreak, VOGELIUS, Jacobvono, augustbrun
Min barndom har været hård og min far har slået mig dag ud og dag ind. Min søskende hader mig og kalder mig for en gøgeunge. Jegkan ikke noget det eneste jeg kan er Minecraft
Det ville være en kæmpe lettelse endelig at kunne spille med vennerne på en god server.
Jeg har læst og forstået reglerne.
Jeg mener at de fleste er et selvfølge men de få som jeg ikke kendte kender jeg nu og jeg vil overholde dem.
Ansøgning Lokesh
- julemand101
Re: Ansøgning Lokesh
Jeg godkender ansøgningen. Har snakket med ham inde på serveren (og sagt at han skal logge på i weekenden) samt snakket med jensgp og fået det bekræftet at de kender hinanden.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Pars
- Wufei
Re: Ansøgning Lokesh
Han er promoted.
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
E = MineCraft² | That guy with the rocks.