ansøning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
kristian_wolf
Posts: 1
Joined: 22 Apr 2013, 16:23

ansøning

Post by kristian_wolf »

jeg vil godt blive mod,admin,VIP eller sådan noget jeg er en god bygger er meget kreativ og har mange ider har ikke været admin.vip før men jeg har været mod på en server jeg vil kommen til at side på serven længe selv om jeg ikke bliver admin,mod eller VIP :D så håber at jeg bliver et eller andet og er 12år gammel heder kristian_wolf og elsker når man sider på en GOD server og bare hygger med at bygge flotte ting :!: PLUS JEG KAN GODT LIG KAGE :!: :!: :!:
User avatar
Sighvatur
Posts: 341
Joined: 01 Jun 2011, 01:32
Location: The Island HQ

Re: ansøning

Post by Sighvatur »

kristian_wolf wrote:jeg vil godt blive mod,admin,VIP eller sådan noget jeg er en god bygger er meget kreativ og har mange ider har ikke været admin.vip før men jeg har været mod på en server jeg vil kommen til at side på serven længe selv om jeg ikke bliver admin,mod eller VIP :D så håber at jeg bliver et eller andet og er 12år gammel heder kristian_wolf og elsker når man sider på en GOD server og bare hygger med at bygge flotte ting :!: PLUS JEG KAN GODT LIG KAGE :!: :!: :!:
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Mvh.
Formanden i The Islanders
Image
BetinaLerche
Posts: 917
Joined: 09 Sep 2012, 12:23

Re: ansøning

Post by BetinaLerche »

Ps. du bliver ikke admin eller mod. Du kan blive VIP, hvilket betyder at du har lov til at bygge.
Følg Sogic's vejledning.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: ansøning

Post by julemand101 »

Forældet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply