Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
victorsbnielsen

Ansøgning

Post by victorsbnielsen »

Mit navn: Victor :mrgreen:

Spillenavn: Victorsbnielsen

Alder: 13 år :D

Levested: Viborg, Midtjylland

Interesser: Mine største interesser er computer (Minecraft) og fodbold 8-) Jeg elsker at fordybe mig i ting som fx. en bane i Minecraft, har bare svært ved at finde en god bane hvor man ikke bliver griefet :ugeek: Så da en af mine venner der spiller denne server fortalte mig om den og viste mig meget af den på kortet blev jeg meget glad :o :D

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft siden jeg var 9 år. Jeg begyndte først at spille online som 11 årig, men jeg syntes det er meget sjovt.

Hvorfor jeg vil joine jeres server: Som sagt blev jeg meget overrasket og glad da jeg hørte om Crafters :shock: :) ;) Det at man ikke må griefe syntes jeg er FANTASTISK, og at den er delt op i Normal, Skyworld, Adventure, Nether og Creativ!!! Alt det jeg har set er godt bygget, og jeg vil gerne ind og være en del af det :D

Venner på serveren: Jeg er venner og går i klasse med en af Tollakerne :D :)

Regler: Jeg har læst alle reglerne grundigt i gennem og skrevet dem ind i min IPad, for som jeg sagde kan jeg godt lide at fordybe mig i noget.

Til sidst vil jeg bare gerne sige at jeg har meget respekt for denne server :mrgreen: 8-) :D
Ninjastick

Re: Ansøgning

Post by Ninjastick »

Godkendt. Kom ind på serveren og få en test.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
GumZ1110

Post by GumZ1110 »

Virkede meget usikker, og loggede ud en gang imellem, til sidst Brændte hans pc sammen

Læs reglen så du kan dem ordentligt, fix din pc og kom ind og få en ny test tidligst imorgen
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
victorsbnielsen

Post by victorsbnielsen »

ok :mrgreen:
GumZ1110

Post by GumZ1110 »

Det gik bedre denne gang, så han er testet og promoted

- GumZe
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
Post Reply