Ansøgning til Vip.

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
kasper481
Posts: 3
Joined: 25 Apr 2013, 16:10

Ansøgning til Vip.

Post by kasper481 »

Hej jeg hedder Kasper.

Spiller navn: HamDenSeje481

Jeg er 13 År.

Er fra Jylland/Horsens

Jeg vil gerne ansøge for at komme ind, på en ordenlig server hvor man kan bygge i fred og ro sammen med nogen danskere evt.

Interesser: Mine største interesser er computer (Minecraft) og fodbold. Jeg elsker at fordybe mig i ting som fx. en bane i Minecraft, har bare svært ved at finde en god bane hvor man ikke bliver griefet,Så da en af mine venner der spiller denne server fortalte mig om den og viste mig meget af den på kortet blev jeg meget glad.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft siden jeg var 11 år. Jeg begyndte først at spille online som 13 årig, men jeg syntes det er meget sjovt.

Hvorfor jeg vil joine jeres server: Som sagt blev jeg meget overrasket og glad da jeg hørte om Crafters Det at man ikke må griefe syntes jeg er FANTASTISK, og at den er delt op i Normal, Skyworld, Adventure, Nether og Creativ!!! Alt det jeg har set er godt bygget, og jeg vil gerne ind og være en del af det

Regler: Jeg har læst alle reglerne grundigt i gennem og skrevet dem ind i min IPad, for som jeg sagde kan jeg godt lide at fordybe mig i noget.

Til sidst vil jeg bare gerne sige at jeg har meget respekt for denne server.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning til Vip.

Post by FedeAnderzen »

kasper481 wrote:Hej jeg hedder Kasper.

Spiller navn: HamDenSeje481

Jeg er 13 År.

Er fra Jylland/Horsens

Jeg vil gerne ansøge for at komme ind, på en ordenlig server hvor man kan bygge i fred og ro sammen med nogen danskere evt.

Interesser: Mine største interesser er computer (Minecraft) og fodbold. Jeg elsker at fordybe mig i ting som fx. en bane i Minecraft, har bare svært ved at finde en god bane hvor man ikke bliver griefet,Så da en af mine venner der spiller denne server fortalte mig om den og viste mig meget af den på kortet blev jeg meget glad.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft siden jeg var 11 år. Jeg begyndte først at spille online som 13 årig, men jeg syntes det er meget sjovt.

Hvorfor jeg vil joine jeres server: Som sagt blev jeg meget overrasket og glad da jeg hørte om Crafters Det at man ikke må griefe syntes jeg er FANTASTISK, og at den er delt op i Normal, Skyworld, Adventure, Nether og Creativ!!! Alt det jeg har set er godt bygget, og jeg vil gerne ind og være en del af det

Regler: Jeg har læst alle reglerne grundigt i gennem og skrevet dem ind i min IPad, for som jeg sagde kan jeg godt lide at fordybe mig i noget.

Til sidst vil jeg bare gerne sige at jeg har meget respekt for denne server.
DIn ansøgning er afvist, du har jo bare kopieret denne: viewtopic.php?f=16&t=5180 og så fjernet smileyerne.
Image
User avatar
kasper481
Posts: 3
Joined: 25 Apr 2013, 16:10

Ansøgning til Vip.

Post by kasper481 »

Hej mit navn er kasper
Minecraft navn: HamDenSeje481
By: Horsens/Jylland
Interesser: Fodbold/Ps3/Computer
Det gode ved jeres server: Der er ro i banen, man skal snakke pænt til hinanden,den er dansk :D.
Og det er godt i har hårde regler som, Feks. Ingen griefing, No Pvp Osv.
Og det er vildt godt fundet på det med byer og kortet på siden det er meget imponerende,Især Metroen den er vild :D
User avatar
GumZ1110
Posts: 434
Joined: 10 Nov 2012, 00:06
Location: Aalborg

Re: Ansøgning til Vip.

Post by GumZ1110 »

kasper481 wrote:Hej mit navn er kasper
Minecraft navn: HamDenSeje481
By: Horsens/Jylland
Interesser: Fodbold/Ps3/Computer
Det gode ved jeres server: Der er ro i banen, man skal snakke pænt til hinanden,den er dansk :D.
Og det er godt i har hårde regler som, Feks. Ingen griefing, No Pvp Osv.
Og det er vildt godt fundet på det med byer og kortet på siden det er meget imponerende,Især Metroen den er vild :D
2. chance - afvist, find evt. en anden server på minecraftlisten.dk
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
Post Reply