hej crafters!
mit minecraft navn er: niko17462
jeg er: 12 år
jeg er næsten aldrig sur og jeg passer rigtig godt på ikke og overholde reglerne!
jeg vil være vip fordi: jeg elsker alle ting ved vip og jeg elsker crafters!
men jeg er en creative spiller og hvis jeg blive vip... vil jeg spille på serveren hele tiden!
så jeg håber at jeg bliver det
hilsen niko17462
vip
- FedeAnderzen
Re: vip
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)niko17462 wrote:hej crafters!
mit minecraft navn er: niko17462
jeg er: 12 år
jeg er næsten aldrig sur og jeg passer rigtig godt på ikke og overholde reglerne!
jeg vil være vip fordi: jeg elsker alle ting ved vip og jeg elsker crafters!
men jeg er en creative spiller og hvis jeg blive vip... vil jeg spille på serveren hele tiden!
så jeg håber at jeg bliver det
hilsen niko17462
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- niko17462
vip 2
Dit Navn: nikoline
Dit Minecraft Navn: niko17462
Alder: 12
Sted: lolland
Interesser: computer, wow, minecraft, moviestarplanet
Minecraft erfaring:rigtig god i creative og spiller meget multiplayer men pvp og smp er ikke så god til det
Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem xcanner og minecraftlisten.dk
Venner på serveren?: næhh men for nogen!
Hvorfor vil du joine vores server: jeg syntes jo den er rigtig cool med metroen! og alle de andre ting
og jeg elsker også bare alle servere
har du læst og forstået reglerne?: ja jeg forstår dem alle og jeg vil heller ikke i jail hvis men kan det
nå.... det her er min sidste chance!
hilsen
niko17462
Dit Minecraft Navn: niko17462
Alder: 12
Sted: lolland
Interesser: computer, wow, minecraft, moviestarplanet
Minecraft erfaring:rigtig god i creative og spiller meget multiplayer men pvp og smp er ikke så god til det
Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem xcanner og minecraftlisten.dk
Venner på serveren?: næhh men for nogen!
Hvorfor vil du joine vores server: jeg syntes jo den er rigtig cool med metroen! og alle de andre ting
og jeg elsker også bare alle servere
har du læst og forstået reglerne?: ja jeg forstår dem alle og jeg vil heller ikke i jail hvis men kan det
nå.... det her er min sidste chance!
hilsen
niko17462
hej jeg er en creative spiller!
- Ninjastick
Re: vip 2
Mjaaeh, så pyt da. Den er godkendt, kom ind på serveren og få en test i reglerne.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...