Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
KarlBD

Ansøgning

Post by KarlBD »

Hej jeg hedder Karl.

Mit minecraft navn er KarlBD.

Jeg er 15 år gammel og jeg kommer fra en lille by tæt på Kjellerup ude midt i ingenting. Kjellerup ligger i Midtjylland.

Jeg laver ikke rigtig andet end at spille minecraft i min fritid, så man kan vel godt kalde mig lidt af en minecraftnørd. Jeg mener selv at jeg er i stand til at kunne bygge rimelig fede ting, selvom jeg er mest til survival :)

Jeg har hørt om serveren fra en serverliste som jeg fandt da jeg søgte efter den bedste minecraft server på dansk

Jeg har ingen venner på serveren lige nu, men jeg regner med at min ven Valdemarbm kommer ind sammen med mig.

Jeg kunne godt tænke mig at joine jeres server fordi jeg syntes den ser fed ud, jeg var lidt skeptisk i starten, men det viste sig at være en fed server når man lige får sat sig lidt ind i sagerne :)

Jeg har forstået alle reglerne, og jeg er klar til at følge dem.

P.S. Jeg håber den er god nok nu, for jeg ved altså ikke hvad jeg mere skal skrive.

Mvh Karl.
Last edited by KarlBD on 26 Apr 2013, 21:41, edited 1 time in total.
julemand101

Re: Ansøgning

Post by julemand101 »

KarlBD wrote:Jeg hedder Karl.

Jeg er 15. Kommer fra Midtjylland.

Jeg laver ikke rigtig andet end at spille minecraft i min fritid.

Jeg har hørt om serveren fra en serverliste.

Jeg har ingen venner på serveren lige nu.

Jeg kunne godt tænke mig at joine jeres server fordi den ser rigtig god ud, og fordi det er så sindsygt svært at finde en ordenlig server nu om dage.

Jeg har også en klage: Jeg kunne godt tænke mig at få at vide at man skal skrive /spawn for at komme igang, for det kunne jeg ikke finde nogen steder.

Mvh Karl.
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
julemand101

Post by julemand101 »

KarlBD wrote:Hej jeg hedder Karl.

Jeg er 15 år gammel og jeg kommer fra en lille by tæt på Kjellerup ude midt i ingenting. Kjellerup ligger i Midtjylland.

Jeg laver ikke rigtig andet end at spille minecraft i min fritid, så man kan vel godt kalde mig lidt af en minecraftnørd. Jeg mener selv at jeg er i stand til at kunne bygge rimelig fede ting, selvom jeg er mest til survival :)

Jeg har hørt om serveren fra en serverliste som jeg fandt da jeg søgte efter den bedste minecraft server på dansk

Jeg har ingen venner på serveren lige nu, men jeg regner med at min ven Valdemarbm kommer ind sammen med mig.

Jeg kunne godt tænke mig at joine jeres server fordi jeg syntes den ser fed ud, jeg var lidt skeptisk i starten, men det viste sig at være en fed server når man lige får sat sig lidt ind i sagerne :)

Jeg har forstået alle reglerne, og jeg er klar til at følge dem.

P.S. Jeg håber den er god nok nu, for jeg ved altså ikke hvad jeg mere skal skrive.

Mvh Karl.
Godkendt.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Nielsen74

Post by Nielsen74 »

kom ind på serveren og få en test på reglerne :)
Image
BetinaLerche

Post by BetinaLerche »

Testet & promoted
Post Reply