Hej Admins og Moderatore på crafters.
Jeg har opdaget at Iam_Clone_ og jeg er blevet banned for at griefe. Jeg synes selv at det er en misforståelse da jeg intet havde ødelagt, kun lidt som Iam_Clone_ havde sat og glemt at fjerne igen. Vi fandt stedet da vi var i nether for at mine lidt netherting og vi viste ikke at det var Cola_00's blazefarm.
Jeg undskylder meget at vi lånte den og jeg håber at i vil unbanne os eller i det mindste bare nedsætte straffen så det ikke er permban. Hvis ikke vi vil blive unbanned vil vi bede jer om at give alle vores ting til Mikk3lG og sige til ham at CakeTown nu er hans, men kun hvis vi ikke bliver unbanned.
Jeg håber jeg bliver unbanned da dette er den bedste server jeg har spillet på.
Dette var så min klage over at jeg er blevet banned.
500pd
Banned for grief
- GumZ1110
Re: Banned for grief
Misforståelse ? hvorfor skulle det være en misforståelse ? Ja du havde hakket noget væk som han havde sat, men måtte du det ?, du er i en andens farm = så må du ikke hakke i noget.500pd wrote: Jeg synes selv at det er en misforståelse da jeg intet havde ødelagt, kun lidt som Iam_Clone_ havde sat og glemt at fjerne igen.
Desuden havde du sat i home i en andens farm, det må man hellerikke.
Det er ligemeget om det var cola_00's farm eller en andens, i havde intet at gøre inde i den, kommer man til at hakke igennem en mur til en andens område eller hus, skal man dække hullet til og mine i den anden retning, og ikke som jer, bruge farmen, sætte home, og hakke endnu flere blocks.500pd wrote: Vi fandt stedet da vi var i nether for at mine lidt netherting og vi viste ikke at det var Cola_00's blazefarm.
Du kom noget hurtigt væk da cola_00 tog dig i at bruge den, enda spurtge han dig i chatten hvad du lavede der, men du valgte at home, gå afk og tilsidst at logge ud istedet for at svare, det må vel betyde at du udemærket godt vidste at det i havde gang i ikke var lovligt ?
Mvh GumZ1110
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.