Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Fnappy

Ansøgning

Post by Fnappy »

Mit Navn: Jonas
Mit Minecraftnavn: Fnappy
Alder: 15 År (24/02/1998)

Interesser: Programmering, Håndbold, Terraria, Minecraft, og selvfølgelig det modsatte køn ;)

Minecraft erfaring:
Jeg har spillet Minecraft i 2 år, har spillet på mange forskellige servere, elsker at bygge i survival og snakke og hygge socialt. Det fedeste synes jeg er økonomi og frit marked på servere, det giver mulighed for at lave en sej shop, og tjene en masse virtuelle penge :D Synes Minecraft er rigtig godt til at afstresse mig når jeg kommer hjem fra skole J

Hvor har du hørt om crafters:
Min gode ven SmooshNova, som jeg går i klasse med ;) han har fortalt om serveren ;)

Venner på serveren:
Jeg har min ven SmooshNova som jeg nævnte.

Hvorfor vil du gerne joine vores server:
Jeg vil gerne joine Crafters fordi at jeg har hørt rigtig godt om den fra min ven SmooshNova som siger at det er rigtigt fedt derinde, jeg nåede ikke at prøve serveren så meget, derfor kunne jeg godt tænke mig at prøve den "fuldt ud"

Angående jeres regler synes jeg de lyder rigtigt fornuftige ;) Jeg har læst dem grundigt igennem som i bad om.
julemand101

Re: Ansøgning

Post by julemand101 »

Fnappy wrote:Mit Navn: Jonas
Mit Minecraftnavn: Fnappy
Alder: 15 År (24/02/1998)

Interesser: Programmering, Håndbold, Terraria, Minecraft, og selvfølgelig det modsatte køn ;)

Minecraft erfaring:
Jeg har spillet Minecraft i 2 år, har spillet på mange forskellige servere, elsker at bygge i survival og snakke og hygge socialt. Det fedeste synes jeg er økonomi og frit marked på servere, det giver mulighed for at lave en sej shop, og tjene en masse virtuelle penge :D Synes Minecraft er rigtig godt til at afstresse mig når jeg kommer hjem fra skole J

Hvor har du hørt om crafters:
Min gode ven SmooshNova, som jeg går i klasse med ;) han har fortalt om serveren ;)

Venner på serveren:
Jeg har min ven SmooshNova som jeg nævnte.

Hvorfor vil du gerne joine vores server:
Jeg vil gerne joine Crafters fordi at jeg har hørt rigtig godt om den fra min ven SmooshNova som siger at det er rigtigt fedt derinde, jeg nåede ikke at prøve serveren så meget, derfor kunne jeg godt tænke mig at prøve den "fuldt ud"

Angående jeres regler synes jeg de lyder rigtigt fornuftige ;) Jeg har læst dem grundigt igennem som i bad om.
Godkendt. Jeg unbanner dig så du kan få en test i reglerne inde på serveren.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Ninjastick

Re: Ansøgning

Post by Ninjastick »

Testet og promoted.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Post Reply