Ansøgning af Coladay

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
coladay

Ansøgning af Coladay

Post by coladay »

Dit Navn: Nicolai
Dit Minecraft Navn: Coladay

Alder: 14 (28/08/98)

By: Nyborg
Interesser: Spil, computer, Minecraft, programmering, svømning, wrestling, russisk kultur.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft siden 1.1. Da jeg startede, spillede jeg mest singleplayer, men så startede mine venner en lille privat server op, som jeg begyndte at spille på. Og efter lidt tid blev den så gjordt public, og jeg blev admin. Desværre blev den server lukket, så derfor spiller jeg mest på andre survival servere.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem min gode ven Smooshnova.

Venner på serveren? Jeg har en ven på serveren, og det er Smooshnova.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine jeres server, fordi jeg savner den ånd som der var på serveren. Nu er min ven Smooshnova begyndt at spille på serveren igen, og jeg vil gerne ind og spille med ham, og selvfølgelig alle de andre spillere der er på serveren :-) Da jeg var inde kigge på dynmappet, kunne jeg se en masse fede bygninger. Jeg er sikker på at jeg kan være med til at bygge endnu flere bygninger, som vil være til glæde for alle.
Og så vil jeg selvfølgelig gerne joine serveren, fordi det er en dansk server. :-D

Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst reglerne i har på jeres hjemmeside, og jeg synes at det er nogle fornuftige regler.

Med venlig hilsen
Nicolai/Coladay
FedeAnderzen

Re: Ansøgning af Coladay

Post by FedeAnderzen »

Godkendt kom ind på serveren og fang en mod (blå) eller admin (rød) og bed om testen, når du har sat dig grundigt ind i reglerne.
Image
GumZ1110

Re: Ansøgning af Coladay

Post by GumZ1110 »

testet og promoted
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
Post Reply