ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
User avatar
t101529
Posts: 6
Joined: 02 Mar 2013, 19:43

V.I.P

Post by t101529 »

hej jer på serveren jeg kunne godt tænke mig og få vip fordi jeg rigtig gerne vil bygge og vil se de gode admins på serveren så jeg håber at i vil godkende min ansøgning :)
User avatar
t101529
Posts: 6
Joined: 02 Mar 2013, 19:43

ansøging til serveren :)

Post by t101529 »

alder: 13 år
sted: europa danmark
Last edited by t101529 on 02 Mar 2013, 20:23, edited 1 time in total.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: V.I.P

Post by FedeAnderzen »

t101529 wrote:hej jer på serveren jeg kunne godt tænke mig og få vip fordi jeg rigtig gerne vil bygge og vil se de gode admins på serveren så jeg håber at i vil godkende min ansøgning :)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: V.I.P

Post by FedeAnderzen »

NÅ jeg prøvede at samle 2 ansøgninger til denne men fejlede, begge var ringe men du får helt gratis en 3 mulighed pga. min fejl.

Lav en RIGTIG god ansøgning, det er din sidste chance.
Image
User avatar
t101529
Posts: 6
Joined: 02 Mar 2013, 19:43

ansøgning

Post by t101529 »

hej
mit navn er: Andreas
-------------------------------
mit MC navn er: t101529
-------------------------------
alder: 17 år
---------------
sted: europa/danmark/hobro/
------------------------------------
interreser: kan godt lide og spille world of warcraft og team fortress og alt muligt med steam. og skyde spil
----------------------------------------------------------------------------------
hvor har jeg hørt serveren fra: fra nogen af mine venner og på youtube.
--------------------------------------------------------------------------------------
hvorfor jeg kunne tænke at komme ind som vip: jeg synes det kunne være fedt at spille på en serveren med gode regler og gode admins, og synes i har styr på det :) så det vil jeg bruge meget tid på og vise god respekt over for jer, og lære serveren og kender godt,
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mine sports grene: jiu-jitsu og spring gymnastik
----------------------------------------------------------
kan godt lide og pvp mod andre
---------------------------------------
mine venner der også er på serveren: hadhy og nok flere
---------------------------------------------------------------------
har jeg læst reglerne: ja har læst reglerne igennem og vil ikke hacker på serveren, eller noget form for fly,
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hvis i godkender min godkendelse, så vil jeg blive overdrevet glad :)
venlig hilsen mig :)
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Du er gået fra at være 13 til at være 17 på få minutter ?

Ansøgningen er afvist, find en anden server at spille på, du kan bruge http://www.minecraftlisten.dk
Image
User avatar
t101529
Posts: 6
Joined: 02 Mar 2013, 19:43

t101529

Post by t101529 »

Hej

Navn: Andreas

Mc Navn: t101529

Alder: 14

Sted: Nordjylland

Interesser: Minecraft og læsning

Mc Erfaring: Har spillet minecraft næsten lige siden det kom

Hvor hørt om Crafters.dk: Minecraftforum.net

Venner på serveren: Hadhy Celtavic

Hvorfor joine?: Serveren ser hyggelig ud og jeg mangler sådan en ordenlig server at spille på.

Har du læst regler: Ja jeg forstår reglerne
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: t101529

Post by Ninjastick »

t101529 wrote:Hej

Navn: Andreas

Mc Navn: t101529

Alder: 14

Sted: Nordjylland

Interesser: Minecraft og læsning

Mc Erfaring: Har spillet minecraft næsten lige siden det kom

Hvor hørt om Crafters.dk: Minecraftforum.net

Venner på serveren: Hadhy Celtavic

Hvorfor joine?: Serveren ser hyggelig ud og jeg mangler sådan en ordenlig server at spille på.

Har du læst regler: Ja jeg forstår reglerne
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
t101529
Posts: 6
Joined: 02 Mar 2013, 19:43

Re: ansøgning

Post by t101529 »

t101529 wrote:hej
mit navn er: Andreas
-------------------------------
mit MC navn er: bob
-------------------------------
alder: 17 år
---------------
sted: europa/danmark/hobro/
------------------------------------
interreser: kan godt lide og spille world of warcraft og team fortress og alt muligt med steam. og skyde spil
----------------------------------------------------------------------------------
hvor har jeg hørt serveren fra: fra nogen af mine venner og på youtube.
--------------------------------------------------------------------------------------
hvorfor jeg kunne tænke at komme ind som vip: jeg synes det kunne være fedt at spille på en serveren med gode regler og gode admins, og synes i har styr på det :) så det vil jeg bruge meget tid på og vise god respekt over for jer, og lære serveren og kender godt,
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mine sports grene: jiu-jitsu og spring gymnastik
----------------------------------------------------------
kan godt lide og pvp mod andre
---------------------------------------
mine venner der også er på serveren: hadhy og nok flere
---------------------------------------------------------------------
har jeg læst reglerne: ja har læst reglerne igennem og vil ikke hacker på serveren, eller noget form for fly,
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hvis i godkender min godkendelse, så vil jeg blive overdrevet glad :)
venlig hilsen mig :)
User avatar
t101529
Posts: 6
Joined: 02 Mar 2013, 19:43

loli!!!

Post by t101529 »

t101529 wrote:hej
mit navn er: Andreas
-------------------------------
mit MC navn er: t101529
-------------------------------
alder: 17 år
---------------
sted: europa/danmark/hobro/
------------------------------------
interreser: kan godt lide og spille world of warcraft og team fortress og alt muligt med steam. og skyde spil
----------------------------------------------------------------------------------
hvor har jeg hørt serveren fra: fra nogen af mine venner og på youtube.
--------------------------------------------------------------------------------------
hvorfor jeg kunne tænke at komme ind som vip: jeg synes det kunne være fedt at spille på en serveren med gode regler og gode admins, og synes i har styr på det :) så det vil jeg bruge meget tid på og vise god respekt over for jer, og lære serveren og kender godt,
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mine sports grene: jiu-jitsu og spring gymnastik
----------------------------------------------------------
kan godt lide og pvp mod andre
---------------------------------------
mine venner der også er på serveren: hadhy og nok flere
---------------------------------------------------------------------
har jeg læst reglerne: ja har læst reglerne igennem og vil ikke hacker på serveren, eller noget form for fly,
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hvis i godkender min godkendelse, så vil jeg blive overdrevet glad :)
venlig hilsen mig :)
Post Reply