good job

Kritik af Crafters.dk
Post Reply
fbi

good job

Post by fbi »

syns dere holder bra ut eg . eg er dritt lei spillet for mnd siden. stå på xcanner ikkje mange som holder så lenge ut
Casper98dk

Re: good job

Post by Casper98dk »

Fedt at snakke med dig igen Atlem :) Du var sgu meget hyggelig da du var her originalt. Men hold dig nu væk :) For alles skyld. Det ender ikke godt, når du besøger siden... Held og lykke Atlem ;)
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
fbi

Post by fbi »

Casper98dk wrote:Fedt at snakke med dig igen Atlem :) Du var sgu meget hyggelig da du var her originalt. Men hold dig nu væk :) For alles skyld. Det ender ikke godt, når du besøger siden... Held og lykke Atlem ;)
god sommer caspers :P bare innom for og poste en gammel video eg fant , ikkje her verken for og spille eller lage bråk. lei mincraft for lengesiden. keep crafing bud have fun
Casper98dk

Post by Casper98dk »

fbi wrote:
Casper98dk wrote:Fedt at snakke med dig igen Atlem :) Du var sgu meget hyggelig da du var her originalt. Men hold dig nu væk :) For alles skyld. Det ender ikke godt, når du besøger siden... Held og lykke Atlem ;)
god sommer caspers :P bare innom for og poste en gammel video eg fant , ikkje her verken for og spille eller lage bråk. lei mincraft for lengesiden. keep crafing bud have fun
Tak ilm :) Du kan kontakte mig på Trold@troldmosehus.dk for mere snak hvis du er interesseret i det :) Godt at høre fra dig..
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Post Reply