thedkhardstyle ansøgning (andet forsøg)

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
thedkhardstyle
Posts: 28
Joined: 13 Feb 2011, 13:32

thedkhardstyle ansøgning (andet forsøg)

Post by thedkhardstyle »

Hej jeg er en dreng på 14 år, bor i østjylland og har en mærkelig trang til minecraft og spegepølse. ;)
jeg har spillet minecraft i cirka 2 - 3 måneder og jeg syntes det har været rigtig fedt.
jeg har haft spillet på en af mine venners server men eftersom han aldrig selv er på mere, så er serveren heller ikke oppe. jeg har selv prøvet at lave en server men da det heller ikke gik så godt droppede jeg det og søgte lidt rundt på nettet i stedet. Det fik jeg så heller ikke så meget ud af, og det endte med jeg tilbragte 1 uges tid med at spille offline! :shock:
Men så var der nogle af mine venner som startede med at spille på jeres server (Jensgp, Sleepingmuffin, VOGELIUS, cookiefreak, Lokesh, augustbrun og jacobvono) og da jeg nu har været inde på jeres server selv et par gange, har jeg nu taget mig sammen til og ansøge. ;)

Jeg har selvfølgelig læst alle reglerne og har ikke i sinde og bryde nogle af dem, så det går jeg ud fra er godt.

Håber på at i lader mig komme ind, og hvis ikke så må jeg vel prøve igen igen ;)

Hilsen Thedkhardstyle.
User avatar
Wufei
Posts: 190
Joined: 06 Nov 2010, 10:01

Re: thedkhardstyle ansøgning (andet forsøg)

Post by Wufei »

Hej thedkhardstyle, jeg kan ikke godkende din ansøgning, selvom det er anden omgang. Den er simpelthen ikke fyldestgørende nok. Du fortæller lidt om dig selv, det fint, men vi vil meget gerne høre noget mere om hvordan hvad har du i tankerne, fx hvad kunne du/i godt tænke jer at lave her på serveren? Vil du helst bygge store flotte konstruktioner eller håber du på noget RPG/Survival mode?
Jeg skriver dette, fordi vi har skærpede kravene for nye ansøgninger og i den forbindelse sortere vi også mere grundigt igennem dem. Jeg vil foreslå at du prøver at kigge på nogle af de nye ansøgninger som er blevet godkendt. Der er også relativ mange grammastiske fejl, fx start en ny sætning med Stort.
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
User avatar
Cyndrom
Posts: 73
Joined: 08 Nov 2010, 00:08
Location: Svendborg

Re: thedkhardstyle ansøgning (andet forsøg)

Post by Cyndrom »

Thehardstyle

Prøv evt og kigge på den Application Template som er øverst i application forummet. Den giver en god ide til hvordan du kan sætte det op.
User avatar
thedkhardstyle
Posts: 28
Joined: 13 Feb 2011, 13:32

Re: thedkhardstyle ansøgning (andet forsøg)

Post by thedkhardstyle »

Hmm.. okay så, men erhm, jeg ikke Johannes men Mikkel ;)
- Vil jeg lige kigge på så :)
Post Reply