Ansøgning JokkeKingBuilder

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
JokkeKingBuilder

Ansøgning JokkeKingBuilder

Post by JokkeKingBuilder »

Hej mit navn er Joachim.

På Minecraft hedder jeg JokkeKingBuilder. :)

Jeg blev 14 år i januar som er et godt stykke tid siden. Jeg skal konfirmeres den 5 maj. :D

Jeg bor i MidtjyIland.

I min fritid kan jeg godt lide og spille computer, jeg spiller for det meste League of Legends og minecraft, men når jeg ikke er ved computeren går jeg til fodbold :) .Ved ikke om min træner, synes jeg er sååå god som jeg selv synes. :lol:

Jeg har spillet Minecraft i ca. 2 år Har fået min bruger for 1 år siden, hvor jeg før bare spillede single player offline

Har hørt om Crafters fra min venner ( Marcus0308 og Uldur ).

Jeg har et par venner inde på serveren ved navn ( Marcus0308 og Uldur ). :D

Jeg vil gerne ind på serveren fordi nogen af mine gode venner er der inde og mig og Marcus0308 Har planer om at bygge noget stort f.eks. ( Stor herrer gård, luftballon eller et verdens vidunder ). Jeg tror også jeg kan bidrage med et flot stykke arbejde på serveren. Jeg synes også det er vildt godt, at i går så meget op i community og jeres sammenhold også alle de store og flotte bygninger. :)

Reglerne er gode, og jeg kan godt lide at man ikke må smadre hinandens bygninger. Har prøvet at været inde på andre servere hvor husene var helt smadret. :)
julemand101

Re: Ansøgning JokkeKingBuilder

Post by julemand101 »

JokkeKingBuilder wrote:Hej mit navn er Joachim.

På Minecraft hedder jeg JokkeKingBuilder. :)

Jeg blev 14 år i januar som er et godt stykke tid siden. Jeg skal konfirmeres den 5 maj. :D

Jeg bor i MidtjyIland.

I min fritid kan jeg godt lide og spille computer, jeg spiller for det meste League of Legends og minecraft, men når jeg ikke er ved computeren går jeg til fodbold :) .Ved ikke om min træner, synes jeg er sååå god som jeg selv synes. :lol:

Jeg har spillet Minecraft i ca. 2 år Har fået min bruger for 1 år siden, hvor jeg før bare spillede single player offline

Har hørt om Crafters fra min venner ( Marcus0308 og Uldur ).

Jeg har et par venner inde på serveren ved navn ( Marcus0308 og Uldur ). :D

Jeg vil gerne ind på serveren fordi nogen af mine gode venner er der inde og mig og Marcus0308 Har planer om at bygge noget stort f.eks. ( Stor herrer gård, luftballon eller et verdens vidunder ). Jeg tror også jeg kan bidrage med et flot stykke arbejde på serveren. Jeg synes også det er vildt godt, at i går så meget op i community og jeres sammenhold også alle de store og flotte bygninger. :)

Reglerne er gode, og jeg kan godt lide at man ikke må smadre hinandens bygninger. Har prøvet at været inde på andre servere hvor husene var helt smadret. :)
Den er godkendt. Kom ind på serveren og fang en moderator (blå) eller admin (rød) der så vil give dig en test i reglerne.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Nielsen74

Re: Ansøgning JokkeKingBuilder

Post by Nielsen74 »

testet og promodet
Image
Post Reply