Dit Navn: Niels
Dit Minecraft Navn: Nillerguy
Alder: 16
Sted: Midtjylland
Interesser: Minecraft, LoL og hygge
Om mig: I min hverdag går jeg på efterskole, og jeg kan godt lide at spille computer, men dog bruger jeg også en hel del tid på kammerater og skole. Jeg går i 9. klasse og går forholdsvist meget op i skolen. Jeg har en kammerat som spiller dagligt på Crafters, som har rost serveren til skyerne, samt spurgt mig om jeg ikke ville komme ind og spille med ham derinde.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft siden starten af beta, og både spillet multiplayer og single player lidt on and off.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem en ven.
Venner på serveren? Damgren
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg er interesseret i at spille på serveren da jeg har hørt mange positive ting omkring den af min ven, han mener at jeg burde komme ind og tjekke det ud og chille med ham. Hvilket jeg nu har tænkt mig at ansøge om at få lov til. Efter jeg har lusket lidt rundt på forummet og world mappet, er jeg blevet meget imponeret over det i har formået og få skabt, og det vil jeg gerne være en del af.
Har du læst og forstået reglerne? Ja.
Nillerguy Ansøgning
- FedeAnderzen
Re: Nillerguy Ansøgning
Godkendt, kom ind på serveren og fang en mod (blå) eller admin (rød) til en test, når du kan reglerne.
- Grandt_666