Ignoreret regl

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
imtheapache

Ignoreret regl

Post by imtheapache »

11. If you are building a bridge or a path across a river or an ocean, do not fence the water in. It should be possible to sail through.

Vil folk ikke nok begynde at overholde den her regl? det er mega irriterende når man sejler rundt.
julemand101

Re: Ignoreret regl

Post by julemand101 »

Du må gerne skrive hvilke steder det er sket og så skal vi nok se på det.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
imtheapache

Post by imtheapache »

Men gidder ikke have at folk skal bannes eller sådan noget over det. det er lidt mere bare en opfordring. hvis man surfer lidt rundt på worldmap ser man hurtigt 4-5 broer man ikke kan sejle under.
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Der er mange broer der er bygget bør den regel...
Men syntes at de skal "renoveres" så man kan sejle under - fx. kunne der være et sted hvor broen går lidt højre op, så man har et sted man kan sejle under :)

Må man egentlig gerne bygge en bro man ikke kan sejle under hvis man kan sejle uden om - Fx. har jeg en bro der går lige i vandhøjte ud til min undervands by (så den går ikke over på den anden side af vandet og er let at sejle forbi + der er ikke mange der sejler der..)?
To mine, or not to mine...
julemand101

Post by julemand101 »

Nej du skal lave broerne således du kan sejle under dem (reglerne er ret enkle her).
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

julemand101 wrote:Nej du skal lave broerne således du kan sejle under dem (reglerne er ret enkle her).
Jeg vel ikke klage over denne regelen.
Man kan sejle udenom uden at bruge ekstra tid på det er det så ikke fint?
og hvis broen var der før regelen skal den så laves om??

Jeg syntes ikke at min bro skal laves om - da den ikke pære vejen og det er ligeså let at sejle uden om...
- Hvis du ikke er enige så prøv at TP til mig ingame og se den ;)
julemand101

Post by julemand101 »

OK reglen siger ret klart at broen ikke skal lukke vandet inde og det gør din bro ikke. Så jeg har talt med Wufei og vi er blevet enige om at du godt må have din bro. Det var noget andet hvis den lukkede helt af men det er jo ikke tilfældet.
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

julemand101 wrote:OK reglen siger ret klart at broen ikke skal lukke vandet inde og det gør din bro ikke. Så jeg har talt med Wufei og vi er blevet enige om at du godt må have din bro. Det var noget andet hvis den lukkede helt af men det er jo ikke tilfældet.
Takker :D
minihansendk

Post by minihansendk »

007mads1 wrote:og hvis broen var der før regelen skal den så laves om??)
Hvis sikkerhedsforanstaltningerne for en fiskerskibs sikkershedsudstyr bliver ændret kræver det så de udfylder de nye krav når de nu udfylder de gamle?
- Ja selvfølgelig gør det det

det jeg prøver at sige er at det var liidt dumt sagt, selvfølgelig skal det laves om hvis det ikke stemmer over ens med reglerne, nu ved jeg godt at din bro ikke er et brud på reglen, men det var mest din udtale jeg fikserede på
Post Reply