Jeg blev bannet for grief
- TheSteffen980
Re: Jeg blev bannet for grief
Mhm har den rigtige version af Minecraft, men der står stadig jeg er banned? :I
- julemand101
Er det version 1.5.1 du kører med?TheSteffen980 wrote:Mhm har den rigtige version af Minecraft, men der står stadig jeg er banned? :I
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- TheSteffen980
Yeah. I starten havde jeg 1.5.2 men jeg nedgraderede det igen
- julemand101
Kan se der er sket en fejl. En moderator lavede kun unban i vores admin system men glemte at gøre det på serveren. Er fikset nu.TheSteffen980 wrote:Yeah. I starten havde jeg 1.5.2 men jeg nedgraderede det igen
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- TheSteffen980
Super. Tak for det. Men jeg sidder stadig i Jail og kan ikke bruge tp eller noget.....
-
Du må gerne nævne navne Jule
Nej, jeg kunne ikke få forbindelse til serveren, så jeg håbede at det var nok at gøre det i systemet. Blev lidt mistænksom da Xuno sagde at det ikke kunne ses ingame, men jeg fik slået det ud af hovedet igen fordi jeg simpelthen ikke har hjernen med mig når jeg sidder ovre på skolen (har jeg nogensinde det?).
Lesson learned!
Nej, jeg kunne ikke få forbindelse til serveren, så jeg håbede at det var nok at gøre det i systemet. Blev lidt mistænksom da Xuno sagde at det ikke kunne ses ingame, men jeg fik slået det ud af hovedet igen fordi jeg simpelthen ikke har hjernen med mig når jeg sidder ovre på skolen (har jeg nogensinde det?).
Lesson learned!
- Nielsen74