Ansøgning som VIP "Virtallica"

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Virtallica
Posts: 3
Joined: 10 May 2013, 15:13

Ansøgning som VIP "Virtallica"

Post by Virtallica »

Hej på Crafters.dk

Mit navn er Nicolai, mit ingame navn er Virtallica(Tror næsten det var det eneste tilbage at vælge imellem hos Mojang).
Jeg er 29 år gammel og det har jeg været i mange år efterhånden, og det bliver jeg ved med XD
Jeg bor i Rødovre, har kone og 2 børn(Den ældste spiller også minecraft(singleplayer)).
Jeg er relativt ny til Minecraft, jeg har spillet i nogle uger(singleplayer/Survival) og tænkte at nu ville jeg prøve det online også.

Jeg har tidligere spillet RIGTIG MEGET World of Warcraft samt Battlefield. Men nu er det Minecraft der har fanget.

Så foreslår jeres ansøgnings guide at jeg skal skrive hvor jeg har hørt om jer.
Det har jeg ikke, jeg Googlede bare Dansk Minecraft XD
Jeg ønsker at spille online fordi der er andre jeg kan dele "The Minecraft Experience" med.
Og så ser det "for vildt ud" den smule jeg har set på jeres server, så der kan jeg få gode idé'er og inspiration
til fremtidige bygge projekter.

Jeg har læst jeres regler, men jeg ved ikke hvad "Single-Block" konstruktioner er?
Jeg ved heller ikke hvordan man laver en farm der får villagers til at spawne, så, på forhånd undskyld hvis det skulle ske XD
Invadering af andres miner, er det en map createt mine med tog-spor? eller tæller det som en mine når man bare har gravet en gang?

Jeg håber at i vil give mig adgang til funktionerne på jeres server så jeg kan komme igang med at grave og bygge en hytte.

Er der noget i ellers kunne tænke jer at vide, eller fortælle en ny her på crafters.dk så bare spørg/sig løs

PS. Thumbs up for at bruge phpBB ;)

mvh
Nicolai
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning som VIP "Virtallica"

Post by julemand101 »

Virtallica wrote:Hej på Crafters.dk

Mit navn er Nicolai, mit ingame navn er Virtallica(Tror næsten det var det eneste tilbage at vælge imellem hos Mojang).
Jeg er 29 år gammel og det har jeg været i mange år efterhånden, og det bliver jeg ved med XD
Jeg bor i Rødovre, har kone og 2 børn(Den ældste spiller også minecraft(singleplayer)).
Jeg er relativt ny til Minecraft, jeg har spillet i nogle uger(singleplayer/Survival) og tænkte at nu ville jeg prøve det online også.

Jeg har tidligere spillet RIGTIG MEGET World of Warcraft samt Battlefield. Men nu er det Minecraft der har fanget.

Så foreslår jeres ansøgnings guide at jeg skal skrive hvor jeg har hørt om jer.
Det har jeg ikke, jeg Googlede bare Dansk Minecraft XD
Jeg ønsker at spille online fordi der er andre jeg kan dele "The Minecraft Experience" med.
Og så ser det "for vildt ud" den smule jeg har set på jeres server, så der kan jeg få gode idé'er og inspiration
til fremtidige bygge projekter.

Jeg har læst jeres regler, men jeg ved ikke hvad "Single-Block" konstruktioner er?
Jeg ved heller ikke hvordan man laver en farm der får villagers til at spawne, så, på forhånd undskyld hvis det skulle ske XD
Invadering af andres miner, er det en map createt mine med tog-spor? eller tæller det som en mine når man bare har gravet en gang?

Jeg håber at i vil give mig adgang til funktionerne på jeres server så jeg kan komme igang med at grave og bygge en hytte.

Er der noget i ellers kunne tænke jer at vide, eller fortælle en ny her på crafters.dk så bare spørg/sig løs

PS. Thumbs up for at bruge phpBB ;)

mvh
Nicolai

Den er godkendt. Kom ind på serveren og fang en moderator (blåt navn) eller administrator (rødt navn) der så vil give dig en test i reglerne.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning som VIP "Virtallica"

Post by FedeAnderzen »

En singleblok konstruktion, er et tårn af blokke stablet oven på hinanden. Feks. et tårn af jord der måler 1 x 1 x 30. Du må naturligvis godt lave dem for at fælde træ eller som stillads, bare du fjerner dem igen når du er færdig med dem.

Hvis du graver ind i en hule eller gang hvor der er sat fakler, er det en andens mine. Der kan godt være naturligt placerede fakler i Mineshafts, men du kan altid spørge en moderator eller admin om de kan se hvem der har sat faklen.


Anyway, den er godkendt, sæt dig godt ind i reglerne og kom så ind og fang en mod (blå) eller admin (rød) til en lille test.

Edit: det er så 2 gang i dag jeg kommer i mål som nr 2 :cry:
Image
User avatar
Virtallica
Posts: 3
Joined: 10 May 2013, 15:13

Re: Ansøgning som VIP "Virtallica"

Post by Virtallica »

Tak for det, sætter en fælde op derinde så XD
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning som VIP "Virtallica"

Post by julemand101 »

Fede:
I det mindste havde du læst ansøgningen godt nok til at se der var spørgsmål. Godt du svarede på dem. :P
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning som VIP "Virtallica"

Post by FedeAnderzen »

Fejlede 1 test, ny om 24 timer
Image
User avatar
Virtallica
Posts: 3
Joined: 10 May 2013, 15:13

Re: Ansøgning som VIP "Virtallica"

Post by Virtallica »

Hej igen.

Jeg må nok erkende at jeg mangler erfaring til at kunne holde styr på de forskellige spille måder med dertil hørende regler.
Jeg havde forestillet mig at kunne komme ind og spille survival med låste døre/kister så man kunne hygge sig med det.
Og så møde nye mennesker og udveksle idé'er og såd'n.

Jeg siger tak for tiden, men vil ikke benytte mig af anden omgang spørgsmål. Jeg vil hoppe tilbage til mit single player spil og måske lede lidt videre efter en mindre server hvor min noob'hed kan være med, og måske vende tilbage en anden gang.

/cheers
Nicolai
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning som VIP "Virtallica"

Post by FedeAnderzen »

Det er helt ok, jeg flytter ansøgningen ned til afvist. Hvis du skulle fortryde så skriv lige til os, så finder vi den frem igen.
Image
Post Reply