Hej Crafters.dk
Hvem er jeg?
Mit nick er Screek som går mange år tilbage, jeg er 25år, i min dagligdag er jeg IT-supporter hvor jeg servicere og hjælpe kolegaere med deres IT udfordringer, og mit arbejde afspejler sig også en del i minecraft.
Jeg startede minecraft tilbage i alpha på serveren "minecraft.dk", hvor jeg senere hen blev admin og var der i godt og vel 2 år ca. jeg stoppede pga. ejerskabet af serveren blev overdravet til en anden. Den server var min første minecraft server og jeg troede også det var den sidste, men jeg har endelig fået mod på at finde et nyt community.
Hvad bringer jeg?
Jeg er en spiller som priotere community i høj grad, på tråds af at jeg har spillet minecraft i en ca. 2 års tid, har jeg aldrig rigtigt bygget det store, jeg kan godt lide at hjælpe folk, det kan være med f.eks redstone, eller svare på spørgsmål eller hjælpe andre med at bygge en bygning, lave mini games - whatever!
Jeg har også en lille hobby ved siden af som fungere super godt med minecraft og det er lave in-game film.
Jeg lavede 3 in-game film hos minecraft.dk, men efterfølgende selvom jeg ikke længere spillede spillet har jeg lavede film fra "tilfældige" servere (efter tilladelse fra ejer/admins). Spillerene plejer at tage godt imod mig, og syntes også det er super spænde at deres bygninger skal med i en film, det er fedt både for mig og andre
En af de film jeg har lavet fra minecraft.dk http://www.youtube.com/watch?v=EsScrvD1Wu0
En anden film fra citycraft.co.uk http://www.youtube.com/watch?v=MlRA62sNhic
Hvorfor crafters.dk?
Det første indtryk jeg fik fra at læse om crafters.dk var at der bliver fokuserert meget på community, og det er primært grunden til jeg spiller minecraft. Efterføægende fandt jeg så også udaf at der ikke er nogen form betaling og så få en fordel på serveren, det er jeg stor fan af der ikke er
Eftersom jeg ikke har noget kendskab til serveren, er det primært grunde til at jeg har valgt crafters.dk.
sidste ord?
Jeg håber selfølgelig på at få en plads, og i skal være meget velkommen til at stille spørgsmål hvis der er noget jeg har glemt, og lige for at være på den sikre side (selvom det burde være en selfølge men ikke altid er) så har jeg læst regler og faq osv. og er indforstået med dem, generalt er jo det bare sund fornuft
Forhåbenligt vil jeg snart hilse på nogle af jer in-game.
mvh. Screek
Ansøgning - Screek
- FedeAnderzen
Re: Ansøgning - Screek
Hvis du har forstået og accepterer vores regler så godkender jeg den, kom ind og fang en mod (blå) eller admin (rød) og bed om testen når du har sat dig ind i reglerne.
- FedeAnderzen
Re: Ansøgning - Screek
Fejlede 1 test, var usikker på regler ang. pvp samt hvad man ikke må bygge. Ny test om 24 timer.