Info:
Celtavic
Banned for umoden opførsel på serveren.
2013-05-04 12:21:52
undskyldelsen:
jeg har skændes med en anden serveren men vi er venner igen.
jeg vil aldrig skændes med nogen på serveren mere.
og jeg syndtes det er en god server så derfor vil jeg gerne ind igen.
Celtavic pardon
- Ninjastick
Re: Celtavic pardon
Det var en meget kort og ligegyldig undskyldning. Kan du give mig en god grund til at jeg skal lukke dig ind igen? Jeg har umiddelbart absolut ingen intentioner om at gøre det...Celtavic wrote:Info:
Celtavic
Banned for umoden opførsel på serveren.
2013-05-04 12:21:52
undskyldelsen:
jeg har skændes med en anden serveren men vi er venner igen.
jeg vil aldrig skændes med nogen på serveren mere.
og jeg syndtes det er en god server så derfor vil jeg gerne ind igen.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- Celtavic
lige pludselig var mine høns nede i et huld nogen havde lavet. så viste jeg det var hadhy fordi han havde gjordt det ved min ulv 4 gange før. Han gjorde det 4 gange mere. Så tilkaldte Captainlos mod uden jeg viste det. Han sad i lidt tid og snakkede med mod hvor jeg ikke læste med.
Så var alt hadhy og mit diamond, gold, iron og redstone væk. vi havde låst hvores chest så¨du kunne kun være hadhy eller mig jeg ved ikke hvad han ville med det. men så fandt jeg ud af at han viste Captainlos havde sent en mod efter ham. hadhy ville give det hele til en anden hvis han skulle blive bandet. Det ville jeg ikke have da det også var mine ting så jeg sagde det til en mod.
Så truede hadhy med at sende et bilded ind hvor han laggede så for ham var jeg en block over jorden lige som man kan lagge så man er nede i jorden. Det sagde jeg så også til mod.
Så var jeg inde på serveren og byggede en kæmpe gris hvor jeg så captainlos bruge x-ray. jeg vidste at hadhy ville sige det så jeg lod ham gøre det. jeg blev næsten ferdig med min gris men så skulle jeg i seng.
Næste dag var jeg banet det er nok den bedste server jeg har spillet på så jeg vil gerne komme ind igen.
Skrevet af Celtavic
Så var alt hadhy og mit diamond, gold, iron og redstone væk. vi havde låst hvores chest så¨du kunne kun være hadhy eller mig jeg ved ikke hvad han ville med det. men så fandt jeg ud af at han viste Captainlos havde sent en mod efter ham. hadhy ville give det hele til en anden hvis han skulle blive bandet. Det ville jeg ikke have da det også var mine ting så jeg sagde det til en mod.
Så truede hadhy med at sende et bilded ind hvor han laggede så for ham var jeg en block over jorden lige som man kan lagge så man er nede i jorden. Det sagde jeg så også til mod.
Så var jeg inde på serveren og byggede en kæmpe gris hvor jeg så captainlos bruge x-ray. jeg vidste at hadhy ville sige det så jeg lod ham gøre det. jeg blev næsten ferdig med min gris men så skulle jeg i seng.
Næste dag var jeg banet det er nok den bedste server jeg har spillet på så jeg vil gerne komme ind igen.
Skrevet af Celtavic
- Ninjastick
Du skulle give mig en grund til at lukke dig ind igen, ikke en forklaring på hvad der foregik.Celtavic wrote:lige pludselig var mine høns nede i et huld nogen havde lavet. så viste jeg det var hadhy fordi han havde gjordt det ved min ulv 4 gange før. Han gjorde det 4 gange mere. Så tilkaldte Captainlos mod uden jeg viste det. Han sad i lidt tid og snakkede med mod hvor jeg ikke læste med.
Skrevet af Celtavic
Du sad sammen med CaptainLos og skriver:
En ting er at han har læst reglerne, og burde kende dem. En anden ting er at du ikke reagerer på det og melder det! Jeg kunne forestille mig at du sad ved siden af og gned dig lidt i hænderne, for han hentede jo dia til jer begge to...Celtavic wrote:jeg så captainlos bruge x-ray.
Efter den ravage i fik lavet, og eftersom du ikke kan give mig en gangbar grund, så lukker jeg dig ikke ind igen. Udover det, så ser jeg dig også som delvist medskyldig i xray. Find en anden server, evt. på Minecraftlisten
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- Celtavic
jeg har aldrig brugt hack. og jeg sage til Captainlos han skulle lade være med at bruge hack. jeg fik kun en ting af ham, den købte jeg for 2 diamonds. jeg vidste at hadhy havde sagt det med captainlos hackede . Jeg blev ved med at sige captainlos skulle stoppe. Så sage hadhy det til en mod i stedet for at jeg gjorde det.
- FedeAnderzen
Jeg er stadig ikke overbevist om at vores dejlige fællesskab vil blive bedre af at lukke dig ind igen, end det vil blive ved at vi lader være med det. Vi har allerede brugt en del tid på den her sag, tid som jeg ser som spildt på et helt banalt teenage skænderi. Hvis i nu havde holdt jeres småproblemer ude af Crafters og hvis du istedet havde fortalt os at du havde kendskab til en snyder på serveren, så havde du ikke været banned nu.Celtavic wrote:jeg har aldrig brugt hack. og jeg sage til Captainlos han skulle lade være med at bruge hack. jeg fik kun en ting af ham, den købte jeg for 2 diamonds. jeg vidste at hadhy havde sagt det med captainlos hackede . Jeg blev ved med at sige captainlos skulle stoppe. Så sage hadhy det til en mod i stedet for at jeg gjorde det.
For lige at gøre det 100% klart: Jeg mener ikke du skal have en chance mere.
- Celtavic
Jeg ville sige at captainlos brugte hack næste dag. Jeg kunne ikke sige det med det samme fordi jeg sad ved siden af ham.
- FedeAnderzen
Så kunne du have brugt en /m. Jeg ser ikke at det her ændrer noget i forhold til min tidligere beslutning.Celtavic wrote:Jeg ville sige at captainlos brugte hack næste dag. Jeg kunne ikke sige det med det samme fordi jeg sad ved siden af ham.
- Celtavic
stort set alle andre servere der inde er dårlige (skulle bare lige sige det)