Anmodning om VIP

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
jonas_pedersen
Posts: 1
Joined: 22 May 2013, 18:33

Anmodning om VIP

Post by jonas_pedersen »

Navn: Jonas

Efternavn: Pedersen

Alder: 14 år.

Jeg plejer altid at spille med min ven på counter strike: cource som hedder peterpan186, og en dag da vi spillede css så sagde han til mig at han blev nød til at gå fordi hans mor kaldte på ham, så da han var online igen (på steam) spurgte jeg ham om vi skulle spille css igen så sagde han at ville vente til i morgen, så sagde jeg ok, men hvorfor, han sagde jeg spiller minecraft i en server, så sagde jeg sejt nok jeg spiller også minecraft, kan du sige ip,en, og da prøvede jeg [crafters.dk] det var da noget af en oplevelse i stedet for en server hvor der er hele tiden nogen som griefer, Hvilket er mega irrerterene,

Så Jeg Håber At I Vil Ansøge Mig Som Vip



Kærlig hildsen Jonas Pedersen ;)
User avatar
GumZ1110
Posts: 434
Joined: 10 Nov 2012, 00:06
Location: Aalborg

Re: Anmodning om VIP

Post by GumZ1110 »

jonas_pedersen wrote:Navn: Jonas

Efternavn: Pedersen

Alder: 14 år.

Jeg plejer altid at spille med min ven på counter strike: cource som hedder peterpan186, og en dag da vi spillede css så sagde han til mig at han blev nød til at gå fordi hans mor kaldte på ham, så da han var online igen (på steam) spurgte jeg ham om vi skulle spille css igen så sagde han at ville vente til i morgen, så sagde jeg ok, men hvorfor, han sagde jeg spiller minecraft i en server, så sagde jeg sejt nok jeg spiller også minecraft, kan du sige ip,en, og da prøvede jeg [crafters.dk] det var da noget af en oplevelse i stedet for en server hvor der er hele tiden nogen som griefer, Hvilket er mega irrerterene,

Så Jeg Håber At I Vil Ansøge Mig Som Vip



Kærlig hildsen Jonas Pedersen ;)

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
Post Reply