boosters bliver stjålet

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
bobiboblolo

boosters bliver stjålet

Post by bobiboblolo »

nu har jeg brugt over 100 jern på at lave nye boosters til min shop og de bliver ved med at blive stjålet hvordan kan det lade sig gøre? kan gæster tage dem eller hvad sker der?
Image
julemand101

Re: boosters bliver stjålet

Post by julemand101 »

Ja det viser sig at gæster kan tage dem. Jeg ved ikke om xcanner er ved at se på problemet men noget er vi nød til at gøre ved det. Desuden virker minecarts vidst ikke helt optimalt lige i øjeblikket (hastigheden på dem er stærkt nedsat efter vi skiftede til bukkit).
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
RMJ1984

Post by RMJ1984 »

julemand101 wrote:Ja det viser sig at gæster kan tage dem. Jeg ved ikke om xcanner er ved at se på problemet men noget er vi nød til at gøre ved det. Desuden virker minecarts vidst ikke helt optimalt lige i øjeblikket (hastigheden på dem er stærkt nedsat efter vi skiftede til bukkit).
Hehe det lyder sku ikke godt, de var langsomme nok i forvejen, en skam notch han nerfede deres fart :S
julemand101

Post by julemand101 »

Jeg kan ikke sige om det er Notch der har skylden eller bukkit. Det eneste jeg noterer mig er at vi skifter til bukkit og så virker det hele pludseligt meget langsomt. Jeg mistænker selv bukkit men vil ikke afvise at notch kan have en finger med i spillet. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Det er payback fra de var for hurtige XD
To mine, or not to mine...
xcanner

Post by xcanner »

Desværre kan gæster gøre alt for meget pt. og der er ikke nogen løsning lige nu...

Mht. boostere, så har jeg en svag mistanke om at minecarts der bare står, kan bugge og blive usynlige eller forsvinde (især hvis der ikke er nogen aktive spillere i den chunk de står i), har dog ikke 100% testet det...
It's all about the community
julemand101

Post by julemand101 »

xcanner: Jeg fik foretaget et forsøg da vi kørte med kmod og der forsvandt de ikke. Har du ikke lavet en ny test med bukkit så det kan være jeg lige sætter sådan et forsøg i gang. (tror faktisk jeg gør det nu).
fatKaizer

Post by fatKaizer »

xcanner wrote: Mht. boostere, så har jeg en svag mistanke om at minecarts der bare står, kan bugge og blive usynlige eller forsvinde (især hvis der ikke er nogen aktive spillere i den chunk de står i), har dog ikke 100% testet det...
Vi har samme problem med boosters, der forsvinder, i Waterfall Dale. Og det ligger meget langt fra start, så kan bestemt ikke tro at nogen har været derude og fjerne dem, hverken gæster eller medlemmer.
bobiboblolo

Post by bobiboblolo »

xcanner wrote:Desværre kan gæster gøre alt for meget pt. og der er ikke nogen løsning lige nu...

Mht. boostere, så har jeg en svag mistanke om at minecarts der bare står, kan bugge og blive usynlige eller forsvinde (især hvis der ikke er nogen aktive spillere i den chunk de står i), har dog ikke 100% testet det...

Når de bliver usynlige så er der ligsom når der er chunk fejl man skal bare relogge. Men tror ikke det er en fejl fordi jeg har nogle boosters som ikke forsvinder og de ligge nemlig gemt for andre.
Image
fatKaizer

Post by fatKaizer »

Ja jeg oplevede også lige nogle flere af mine boosters forsvandt. Men de kom tilbage efter jeg reloggede. Så status er at det kun er en enkelt ustabil (to carts, der hele tiden er i bevægelse) booster, der er forsvundet.

Jeg har en anden ustabil - dog meget mere stabil - booster, der stadig fungere perfekt. Så tror bare det er en Mincraft fejl.

Er der nogen, der har mistet stabile boosters? Altså boosters, der kun bevæger sig, når en spiller kører forbi i en anden cart.
Post Reply