Ansøgning til crafters.dk

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
mart101f
Posts: 4
Joined: 25 May 2013, 22:43

Craftors

Post by mart101f »

navn: martin
minecraftnavn:mart101f
alder:13
sted:nordsjælland
interasser: minecraft, ipad-spil: clash of clans, hockey
minecraft erfaring: spiller meget minecraft på servere, singleplayer, kan godt lave kompliceret redstone, og har dræbt enderdragon i survival uden cheats
venner på serveren: nej
hvorfor vil jeg joine: har lyst til at spille survival sammen med andre danske spillere
jeg har læst reglerne
User avatar
Nielsen74
Posts: 374
Joined: 04 Dec 2012, 09:22

Re: Craftors

Post by Nielsen74 »

mart101f wrote:navn: martin
minecraftnavn:mart101f
alder:13
sted:nordsjælland
interasser: minecraft, ipad-spil: clash of clans, hockey
minecraft erfaring: spiller meget minecraft på servere, singleplayer, kan godt lave kompliceret redstone, og har dræbt enderdragon i survival uden cheats
venner på serveren: nej
hvorfor vil jeg joine: har lyst til at spille survival sammen med andre danske spillere
jeg har læst reglerne
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
User avatar
mart101f
Posts: 4
Joined: 25 May 2013, 22:43

Ansøgning til crafters.dk

Post by mart101f »

Hej jeg hedder martin og spiller minecraft. Jeg er 13 år

Mit minecraftnavn er mart101f jeg startede med at spille for ca. 8 måneder siden, men har modtaget god oplæring fra klassekammerater :) spiller 3-4 dage om ugen i et par timer. Jeg er pænt god til redstone teknik og laver også nogle gange forskellige maps med kammerater. Jeg har selv en youtube kanal der hedder mart101fgaming i know oplagt navn men nu har jeg lavet den og det kan ikke ændres. Jeg har dræbt enderdragon på survival uden cheats før.

Jeg bor i Lyngbytaarbæk komune.

Hvad jeg laver til dagligt er, at spille minecraft. Være sammen med venner. Jeg har en dejlig hund der kræver opmærksomhed. Jeg spiller også et spil på ipad der hedder clash of clans.

Jeg fandt serveren på internettet på minecraftlisten.dk jeg har bare lyst til at spille survival med danskere, og da jeg så det seje metro system valgte jeg denne server.

Jeg har læst reglerne og jeg håber virkelig at i accepter min ansøgning.
User avatar
mart101f
Posts: 4
Joined: 25 May 2013, 22:43

Re: Ansøgning til crafters.dk

Post by mart101f »

undskyld med det der coler tekst til sidst. jeg expermenterede bare lidt
BetinaLerche
Posts: 917
Joined: 09 Sep 2012, 12:23

Re: Ansøgning til crafters.dk

Post by BetinaLerche »

mart101f wrote:Hej jeg hedder martin og spiller minecraft. Jeg er 13 år

Mit minecraftnavn er mart101f jeg startede med at spille for ca. 8 måneder siden, men har modtaget god oplæring fra klassekammerater :) spiller 3-4 dage om ugen i et par timer. Jeg er pænt god til redstone teknik og laver også nogle gange forskellige maps med kammerater. Jeg har selv en youtube kanal der hedder mart101fgaming i know oplagt navn men nu har jeg lavet den og det kan ikke ændres. Jeg har dræbt enderdragon på survival uden cheats før.

Jeg bor i Lyngbytaarbæk komune.

Hvad jeg laver til dagligt er, at spille minecraft. Være sammen med venner. Jeg har en dejlig hund der kræver opmærksomhed. Jeg spiller også et spil på ipad der hedder clash of clans.

Jeg fandt serveren på internettet på minecraftlisten.dk jeg har bare lyst til at spille survival med danskere, og da jeg så det seje metro system valgte jeg denne server.

Jeg har læst reglerne og jeg håber virkelig at i accepter min ansøgning.
Du har læst reglerne, men har du også forstået og accepteret dem? I så fald godkender jeg din ansøgning.
User avatar
mart101f
Posts: 4
Joined: 25 May 2013, 22:43

Re: Ansøgning til crafters.dk

Post by mart101f »

ja det har jeg
User avatar
Nielsen74
Posts: 374
Joined: 04 Dec 2012, 09:22

Re: Ansøgning til crafters.dk

Post by Nielsen74 »

1 og 2 tråd merge af mig, hold din ansøgning til EN tråd tak :)
Image
BetinaLerche
Posts: 917
Joined: 09 Sep 2012, 12:23

Re: Ansøgning til crafters.dk

Post by BetinaLerche »

Så kom ind og bliv testet i reglerne.
User avatar
GumZ1110
Posts: 434
Joined: 10 Nov 2012, 00:06
Location: Aalborg

Re: Ansøgning til crafters.dk

Post by GumZ1110 »

fejlet første test, noget usikker i pvp reglerne og adventure

kan tage en ny imorgen, altså søndag ville være ok
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
Post Reply