Asger1231 ønsker at joine :D

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
asger1231
Posts: 1
Joined: 11 Feb 2011, 17:10

Asger1231 ønsker at joine :D

Post by asger1231 »

Dit Navn: Asger

Dit Minecraft Navn: Asger1231

Alder: 13

Sted: Holbæk

Interesser: Minecraft, lol, travian og online singel playerspil.

Minecraft erfaring: Har spillet i snart 3 måneder.

Venner på serveren: macnetic

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har set over skulderen på macnetic, og syntes at det lignede en fed server. blev så nysgerrig og tjekkede hjemmesiden ud. jeg har gerne ville joine serveren i lidt over en uge, og har nu fået taget mig sammen til at skirive en. en anden grund til at jeg gerne vil være med er at jeg aldrig har spiller rigtig multiplayer før.
Jeg syntes også det er fedt at det virkker som om i respektere hindanden, og det fællesskab vil jeg også gerne være med i.

Har du læst og forstået reglerne: Ja da self.

Håber at jeg kan joine...
User avatar
Wufei
Posts: 190
Joined: 06 Nov 2010, 10:01

Re: Asger1231 ønsker at joine :D

Post by Wufei »

Hej Asger1231,

Jeg kan ikke på nuværende tidspunkt godkende din ansøgning, da den er lidt mangelfuld. Vi vil gerne høre noget mere om hvordan Du er som person og meget mere om hvorfor Du vil joine denne server (fx hvad har du i tankerne, hvad kunne du godt tænke dig at bygge, er du mere til den kreative side eller håber du på noget RPG/Survival mode?). Vi har skærpede kravene for nye ansøgninger og i den forbindelse sorterer vi også mere grundigt ud mellem dem.

Din ansøgning har desuden også en del grammatiske fejl, som du meget gerne må få rettet.
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
Post Reply