Miner_alex_8475 Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
miner_alex_8475

Miner_alex_8475 Ansøgning

Post by miner_alex_8475 »

Dit Navn: Jeg hedder Alexander

Dit Minecraft Navn: På minercraft hedder jeg miner_alex_8475 fordi det passer :)

Alder: Jeg er 12 år

Sted: Jeg bor i Midtjylland som er i midten af jylland

Interesser: Når jeg er der hjemme går jeg til badminton det syntes jeg er sjovt fordi der er gang i spillet og man møder nye venner :D Men så når jeg er der hjemme så spille jeg computer med vennerne og min store bror.
Jeg kan godt lide at spille:
Minecraft, Terraria, League of legends.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i 3 år

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg har hørt det gennem min store bror ( JokkeKingBuilder )

Venner på serveren? Jeg har 3 venner på serveren den en er min store bror ( JokkeKingBuilder )

Hvorfor vil du joine vores server: Har hørt om serveren i noget tid nu og så besluttede jeg mig til at lave en ansøgning
Jeg vil også gerne ind fordi jeg kan lide i går så meget op i det hele.
En af de andre grunde til jeg gerne vil ind er på grund af min store bror ( JokkeKingBuilder) og vi vil bygge et eller andet stort som vi skal have fundet ud af.

Har du læst og forstået reglerne: Ja jeg har læst reglerne de er virkelig gode. Jeg kan virkelig godt lide den regel hvor der står at man ikke må Greif. Har været på andre server hvor det hele har været smadret
Ninjastick

Re: Miner_alex_8475 Ansøgning

Post by Ninjastick »

miner_alex_8475 wrote:Dit Navn: Jeg hedder Alexander

Dit Minecraft Navn: På minercraft hedder jeg miner_alex_8475 fordi det passer :)

Alder: Jeg er 12 år

Sted: Jeg bor i Midtjylland som er i midten af jylland

Interesser: Når jeg er der hjemme går jeg til badminton det syntes jeg er sjovt fordi der er gang i spillet og man møder nye venner :D Men så når jeg er der hjemme så spille jeg computer med vennerne og min store bror.
Jeg kan godt lide at spille:
Minecraft, Terraria, League of legends.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i 3 år

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg har hørt det gennem min store bror ( JokkeKingBuilder )

Venner på serveren? Jeg har 3 venner på serveren den en er min store bror ( JokkeKingBuilder )

Hvorfor vil du joine vores server: Har hørt om serveren i noget tid nu og så besluttede jeg mig til at lave en ansøgning
Jeg vil også gerne ind fordi jeg kan lide i går så meget op i det hele.
En af de andre grunde til jeg gerne vil ind er på grund af min store bror ( JokkeKingBuilder) og vi vil bygge et eller andet stort som vi skal have fundet ud af.

Har du læst og forstået reglerne: Ja jeg har læst reglerne de er virkelig gode. Jeg kan virkelig godt lide den regel hvor der står at man ikke må Greif. Har været på andre server hvor det hele har været smadret
Godkendt. Kom ind på serveren og få en test i reglerne
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Grandt_666

Re: Miner_alex_8475 Ansøgning

Post by Grandt_666 »

Testet og promoted
Member of The Islanders
Post Reply