Min ansøgning (nr. 2)

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
kris9396

Min ansøgning (nr. 2)

Post by kris9396 »

Info om mig: Jeg er 13 år gammel jeg bor i Sønderjylland, mit navn er Kristoffer.

Mit minecraft navn: Mansen_h

Interesser: Jeg spiller meget computer men mest "build" vis man kan sige det sådan. Jeg går også til parkour.

Min erfaring med minecraft: Jeg har spillet 2 måneder på singel-player men så ville jeg til at spille sammen med min bedste ven så vi fandt nogle servere men de var ikke særlig gode fordi folk greifede. så vi fandt ud af at lave en dedicatet server så vi kunne spille sammen. men efter 3 måneder blev det så lidt kedeligt at det kun var os på serveren så vi prøvede igen at finde en god server men så sagde nogen af vores skole kammerater at vi skulle joine jeres server så det ville vi gerne.

Venner på servern: Molle, anti-molle, soffuser, krissen210.

Hvorfor jeg gerne vil joine serveren: jeg mest af alt gerne joine serveren for at komme ind og spille sammen med mine venner men jeg har også nogle gode ide'er til serveren som jeg gerne vil bygge. jeg har også set en af mine venner på serveren og der var overhoved ingen lag og det er jo dejligt. Jeg har flest ting til mine venners by som fx en plante have og nogle små tricks til deres undergrunds bane. har også tænkt lidt på at lave et slags tivoli med forskællige ting i (rutsjebaner, vandrutsjebaner, gambling, karrusel)

Regler: Jeg syntes det er nogle gode regler i har fået lavet for det gør det lidt sjovere :)

Så jeg håber at denne ansøgning er god nok for jeg vil virkelig gerne ind og spille med dem.

Kristoffer
Mansen_h
Last edited by kris9396 on 14 Feb 2011, 21:28, edited 2 times in total.
atlem

Re: Min ansøgning (nr. 2)

Post by atlem »

l
Last edited by atlem on 23 Feb 2011, 23:49, edited 1 time in total.
Cyndrom

Post by Cyndrom »

Nå nu spurgte du mig ingame, men ved ikke hvorfor du smuttede før jeg kunne give dig et svar. Men Mansen prøv og brug vores application template til at lave din ansøgning. Skriv gerne din alder, hvor du er fra og meget gerne hvad dine bygge ideer går ud på.
Cyndrom

Post by Cyndrom »

Okay mansen det ser nogenlunde ud. Du får en thumbs up fra mig ;)
kris9396

Post by kris9396 »

Tak :)
grevwilliam

Post by grevwilliam »

Jeg har ikke fulgt med i udviklingen af denne sag, men det jeg kan læse her ser fint ud, så jeg godkender dig også ;)

/Grev
Post Reply