v.i.p ansøgning
- machinefix
v.i.p ansøgning
hejsa på minecraft er jeg magnusbruun1 jeg ønsker bare at have det sjovt bygge ting møde nye venner jeg er en maget sky person her er stort set det eneste sted jeg kan være mig selv så vil i ikke nok være søde at gøre så jeg kan spille
- GumZ1110
Re: v.i.p ansøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)machinefix wrote:hejsa på minecraft er jeg magnusbruun1 jeg ønsker bare at have det sjovt bygge ting møde nye venner jeg er en maget sky person her er stort set det eneste sted jeg kan være mig selv så vil i ikke nok være søde at gøre så jeg kan spille
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
- machinefix
ansøgning
Dit Navn: sonni
Dit Minecraft Navn: Magnusbruun1
Alder: 17
Sted: Væstsjæland
Interesser: Spil, computer, minecraft, altmugligt
Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft siden første beta version, ikke megagod
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem minecraf server på google
Venner på serveren? nope
Hvorfor vil du joine vores server: Vil møde nye venner, havde det sjovt, bygge, ja hvad minecraft handler om
Har du læst og forstået reglerne? ja jeg har læst og forståer eller kan jeg med glæde læse igen
plc lad mig komme på serveren
Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft siden første beta version, ikke megagod
Venner på serveren? nope
Hvorfor vil du joine vores server: Vil møde nye venner, havde det sjovt, bygge, ja hvad minecraft handler om
Har du læst og forstået reglerne? ja jeg har læst og forståer eller kan jeg med glæde læse igen
- julemand101
Re: ansøgning
Også afvist. Eftersom det var dit 2. forsøg har du ikke flere chancer her. Find en anden server evt. ved brug af www.minecraftlisten.dkmachinefix wrote:Dit Navn: sonni
Venner på serveren? nope
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.